موشک ایران,جنگنده ایرانی

جنگنده جدید ایران بزودی رونمایی می‌شود


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 27 مرداد 1394برچسب:, | 15:2 | نویسنده : یاسین |

متن زیر بخشی از سخنرانی امیر سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش ج.ا.ا است در اولین همایش نیروی دریایی راهبردی.

در این متن ایشان مختصرا و تلویحا به بیان راهبرد آینده نیروی دریایی و روند شکل گیری آن می پردازند.

خداوند بزرگ را سپاس گزاریم از این که در سایه فرماندهی معظم کل قوا در خدمت ملت ایران هستیم و امیدواریم همه با هم بتوانیم سرباز کوچکی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 27 مرداد 1394برچسب:, | 15:1 | نویسنده : یاسین |

افشاء گری جدید کسپرسکی از یک برنامه جاسوسی قدرتمند در ایران

موشک ایران,جنگنده ایرانی

کسپرسکی از یک برنامه حیرت‌انگیز جاسوسی علیه ایران و

30 کشور دیگر پرده برداشت

 
 
 
کسپرسکی لب، کمپانی روسی فعال در حوزه آنتی ویروس و حملات سایبری دیروز فاش کرد که یک برنامه جاسوسی سطح بالا و بسیار سنگین سایبری در چند سال اخیر در جریان بوده است.
کسپرسکی گروه مسئول این عملیات را Equation Group نامیده که از طریق برنامه‌های جاسوسی و بدافزارهای مختلف از
کامپیوترهای مراکز دولتی، اپراتورهای مخابراتی، مراکز نظامی، مراکز هسته ای، زیرساخت‌های انرژی و دیگر کمپانی‌ها در بیش از 30 کشور جهان جاسوسی می‌کند.

کسپرسکی نام کشور حمایت کننده از اکوئیژن را اعلام نکرده، اما می‌گوید گروه مذکور ارتباط بسیار نزدیکی با ویروس مخرب استاکس‌نت دارد که توسط آمریکا و اسرائیل تولید و علیه مراکز هسته ای ایران مورد استفاده قرار گرفت. هر چند سطح عملیاتی استاکس‌نت در مقایسه با سطح جاسوسی این برنامه بسیار جزئی‌تر به نظر میرسد.

اکوئیژن از سال 1996 فعالیت خود را آغاز کرده و از سال 2008 فعالیت خود را افزایش داده است و در این راستا ابزارهای جاسوسی خارق العاده ای را تولید کرده که کسپرسکی آن‌ها را با نام‌های Equationdrug، Doublefantasy، Triplefantasy، Grayfish، Fanny و Equationlaser معرفی می‌کند. مجموعه این ابزارها قادر بوده‌اند که کامپیوترهای مجهز به ویندوز، فلش مموری های یو اس بی و حتی فرمویرها را آلوده کنند.

کسپرسکی در ابتدای گزارش خود اکوئیژن را اینگونه تعریف می‌کند: «این گروه حرفه‌ترین و پیشرفته‌ترین گروهی است که تاکنون مشاهده کرده ایم.»

شاید جالب‌توجه‌ترین بخش این گزارش به نصب ماژول‌هایی به همراه ابزارهای Equationdrug و Grayfish بازگردد که اکوئیژن از آن‌ها برای بازنویسی فرمویر هارددرایوهای تولیدی کمپانی‌های مکستر، سیگیت، وسترن دیجیتال و سامسونگ استفاده می‌کرده است. در این روش به محض آلوده‌شدن هارددرایو، حتی فرمت آن و نصب دوباره سیستم عامل نیز قادر به حذف این بدافزارها نبوده است.

کسپرسکی می‌گوید که تأسیسات و کامپیوترهای بیش از 30 کشور دنیا شامل ایران، روسیه، سوریه، افغانستان، هنگ کنگ، مکزیک، ایالات متحده، فرانسه، سوئیس، بریتانیا و هند بالاترین سطح آلودگی به این برنامه جاسوسی را تجربه کرده‌اند.
گزینه جاسوسی از مراکز مالی نخستین گزینه ای است که در مورد ایران ذکر شده است.
این احتمال وجود دارد که دلیل علاقه این گروه به جاسوسی‌های مالی، مسأله تحریم و تأثیر آن بر اقتصاد کشورمان باشد.

از جنبه‌های جالب این گزارش عدم آلودگی کامپیوترهای کشورهای اردن، ترکیه و مصر بوده است.

در مجموع کسپرسکی می‌گوید که 500 هدف را در سراسر دنیا شناسایی کرده که مهم‌ترین آنها کامپیوترهای از نوع سرور بوده است. در ادامه تأکید شده که این ابزارهای جاسوسی می‌توانند خود را از بین ببرند، بنابراین ممکن است هدف‌های غیرقابل شناسایی بسیاری وجود داشته باشد.

این گزارش کسپرسکی پس از آن منتشر می‌شود که چند روز پیش نیز یکی از بزرگ‌ترین دزدی‌های بانکی دنیا با ارزش یک میلیارد دلار توسط این کمپانی فاش شده بود.

 


برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 27 مرداد 1394برچسب:, | 14:57 | نویسنده : یاسین |
موشک ایران,جنگنده ایرانی

شعری که رهبر انقلاب را به گریه انداخت

اخیراً رهبر معظم انقلاب با جمعی از خانوادههای شهدا دیدار داشتند. در دیدار با یکی از این خانوادهها، رهبری از حاضران عکس شهید را طلب میکنند. زیر تصویر شهید، یک رباعی نوشته شده بود که ایشان با خواندنش به شدت منقلب می‌شوند.

بنا به رسم قدیمی دیدار رهبر انقلاب حضرت آیتالله العظمی خامنهای با خانوادههای شهدا، اخیراً نیز ایشان با جمعی از خانوادههای شهدا دیدار داشتند. در دیدار با یکی از این خانوادهها، رهبری از حاضران عکس شهید را طلب میکنند. با آوردن عکس نزد ایشان، چشمانشان به رباعی زیر عکس میافتد و در همان خوانش نخست شعر را برای جمع قرائت میکنند. رهبر معظم انقلاب با خواندن سطر آخر رباعی ناگهان منقلب میشوند و از ته دل به گریه میافتند:

ما سینه زدیم، بی‌صدا باریدند

از هر چه که دم زدیم، آنها دیدند​

 

ما مدعیانِ صفِ اول بودیم

از آخر مجلس شهدا را چیدند

 پس از این واقعه، آیتالله العظمی خامنهای نام شاعر را از حاضران میپرسند اما کسی از این نام اطلاعی نداشته است. سرانجام رهبری از خانوادۀ شهید میخواهند تا این قاب بهیادگار نزدشان بماند.

 به تازگی نیز کلیپی از این دیدار در سایت حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب «خامنهای.آی.آر» با عنوان «در آرزوی شهادت» منتشر شد. با بازنشرهای پیاپیِ این ویدئوی زیبا و تأثیرگذار و نیز پخش مکررش از بعضی شبکههای تلویزیونی همچون شبکۀ «افق» پرسش از نام شاعر بار دیگر مخصوصا برای دوستداران ادبیات بهطور جدی مطرح شد. در هیچکدام از این رسانهها پاسخی برای این پرسش وجود نداشت و سایت دفتر حفظ و نشر آثار رهبری نیز شعر را بی نام شاعر منتشر کرده بود.


برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 27 مرداد 1394برچسب:, | 14:57 | نویسنده : یاسین |
موشک ایران,جنگنده ایرانی

10 جنگنده برتر دنیا + عکس

رتبه دهم : F-22 Raptor

 

بی شک F-22 را باید پیشرفته ترین جنگنده این لیست محسوب کرد ولی همیشه پیشرفته بودن دلیل بهتر بودن نیست. قرار گرفتن پیشرفته ترین جنگنده نیروی هوایی ایالات متحده در رتبه دهم شاید تعجب برانگیز باشید. اما با توجه به شاخص های درنظر گرفته شده خیلی هم دور از انتظار نیست که جنگنده رادارگریز آمریکا در این رتبه قرار بگیرد. هرچند این هواپیما در فاکتورهای بازدارندگی و نوآوری حائض حداکثر امتیاز میشود اما در فاکتورهای دوره سرویس ، هزینه نگهداری و آمار شکار تقریبا هیچ امتیازی کسب نمیکند و بنابراین در انتهای لیست برترین جنگنده های جهان قرار میگیرد.
 

نام : F-22 Raptor
کشور سازنده : آمریکا
سال ساخت : 1997
وضعیت خدمت : در حال خدمت در آمریکا
تعداد ساخته شده : 135
خدمه : 1 نفر
سرعت : 2410 کیلومتر بر ساعت
سقف پرواز : 19800 متر
برد : 2960 کیلومتر
مهمات : مسلسل 20 میلیمتری ، شش موشک آمرام ، دو موشک سایدوایندر و 2300 کیلو انواع ------ های هدایت شوند


برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 27 مرداد 1394برچسب:, | 14:52 | نویسنده : یاسین |

سردار قاسم سلیمانیفرمانده نیروی قدس سپاه گفت: جامعه ای که ایثار در سطوح گوناگون آن حاکم شود پیروز و سربلند است و هرگز در هیچ تهاجمی شکست نمی خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرلشگر حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش دفاع مقدس، شهدا و ایثارگران استان کرمان که شامگاه چهارشنبه در برج میلاد برگزار شد با بیان اینکه نمی توانم بدون توجه به سیستان و بلوچستان و هرمزگان از کرمان نام ببرم گفت: لشگر ثارالله که نماد سلحشوری خطه شرقی کشور بوده، اجتماعی از مردم دلاور این سه استان است.

وی افزود: حتما همه تصدیق می کنیم که جامعه بدون ایثار یک جامعه بدون حیات، حرارت و نورانیت است. ایثار در همه سطوح جامعه و ابعاد گوناگونش معنا پیدا می کند.

سرلشگر سلیمانی ادامه داد: جامعه ایرانی ما دقیقا مثل انسان تمام اجزاء اش، زیبایی هایی را به جامعه می بخشد و جزو لاینفک آن محسوب می شود و کرمان هم از بخش های لاینفک جامعه ایران است.

وی با بیان اینکه، کرمان دو خصیصه بارز دارد، تصریح کرد: این دو خصیصه افتادگی، محجوب و کم ادعا بودن کرمانی ها بوده که زبانزد همه است اما مسئله ای که کمتر به آن توجه شده سلحشوری آنها است.

فرمانده نیروی قدس سپاه افزود: جغرافیا در شکل گیری روحی انسان اثر دارد و کرمان هم از این اثرگذاری مستثنی نیست.

وی با اشاره به حادثه بزرگ جنگ تحمیلی اظهار داشت: اگر دشمن در مراحل اول این جنگ موفق می شد فردی مثل صدام که مثل یک حیوان وحشی به ملت خود رحم نکرد و هزاران نفر از آحاد ملتش را در گورهای دسته جمعی ریخت کشور ما را نیز با مشکل مواجه می کرد.

سرلشگر سلیمانی با بیان اینکه انتفاضه شعبانیه و حادثه شلمچه نمونه ای از جنایات این گرگ در لباس انسان بود، خاطرنشان کرد: چنین فردی با خلق و خوی خطرناک لشگر آراست و به کشور ما حمله کرد.

فرمانده نیروی قدس سپاه اظهار داشت: در جنگ بیش از ۹۰ درصد اداره عمومی جبهه ها توسط مردم انجام می شد و این در تاریخ بی نظیر است و هرگز نمی توان این حرکت عظیم را فراموش کرد.

وی گفت: جامعه ای که ایثار در سطوح گوناگون آن حاکم شود پیروز و سربلند است و هرگز در هیچ تهاجمی و تهدیدی شکست نمی خورد.

فرمانده لشگر ۴۱ ثارالله در دوران دفاع مقدس تاکید کرد: آن چیزی که تهاجم را از ذهن دشمنان محو کرد همین ایثار توسط مردمان ما بود.

سرلشگر سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: در همه عملیات های بزرگ و سرنوشت ساز مثل عملیات بیت المقدس، کربلای ۱، ثامن الائمه، طریق القدس و ... مردم استان کرمان که لشگر ثارالله را درست کرده بودند در قالب این لشگر پیشتاز بود.


برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 27 مرداد 1394برچسب:, | 14:49 | نویسنده : یاسین |

 

 


برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 27 مرداد 1394برچسب:, | 14:48 | نویسنده : یاسین |
ما به آمریکایی‌ها بدبینیم و هیچ اعتمادی به آنان نداریم، دولت آمریکا غیرقابل اعتماد ،خودبرتربین ، غیرمنطقی و عهدشکن است.

برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 27 مرداد 1394برچسب:, | 14:47 | نویسنده : یاسین |

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

تأسیس «پژوهشکده عالی جنگ» در دافوس آجا/ خود اتکایی دانشگاه جنگ در حوزه استراتژی

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش گفت: در این دانشگاه فضای لازم برای پیشکسوتان دفاع مقدس به‌منظور ارائه تجربیات آن دوران و همچنین تحلیل جنگ‌های منطقه‌ای ایجاد شده؛ تا در این زمینه به خود اتکایی و خود نوشتاری در حوزه استراتژی دست یابیم.

برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 27 مرداد 1394برچسب:, | 14:40 | نویسنده : یاسین |
باشگاه خبرنگاران: شاید شما هم در خانواده خود کسی را داشته باشید که شب‌ها به خاطر خروپف نتوانید کنار او بخوابید و مجبور شوید حتما یا قبل از او به خواب بروید یا جای جداگانه‌ای را برای خواب انتخاب کنید.
 
ما در اینجا قصد داریم که بررسی عوارض و راه‌های درمان خروپف بپردازیم تا هم خودمان از خطرات ناشی از خروپف آگاهی پیدا کنیم و هم اطرافیانمان خواب راحتی داشته باشند.

برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 27 مرداد 1394برچسب:, | 14:36 | نویسنده : یاسین |

بهترین راه دریافت ویتامین D چیست؟

منزمان زیادی از ساعات کاری‌ام را صرف این نموده‌ام که به افسانه‌ی "نور خورشید برایتان خوب است" پایان دهم. بیماران بسیاری به من گفته‌اند که در تلویزیون شنیده‌اند که برای دریافت ویتامین دی باید هر روز بدون استفاده از کرم‌های ضد آفتاب بیرون بروند و در حدود ده دقیقه زیر اشعه‌ی خورشید قرار بگیرند. مسئله‌ی بدتر این است که برخی از این بیماران به تازگی بر سرطان پوست غلبه کرده بودند.
بگذارید شفاف‌تر بگویم: هر کسی به ویتامین دی نیاز دارد و دریافت مقدار کافی این ویتامین از مواد غذایی کار دشواری است. اما دریافت مقدار کافی این ویتامین نه از طریق آسیب رساندن به پوست که از طریق استفاده از مکمل‌های ساده، ارزان و موثر به صورت روزانه تحقق می‌یابد. توصیه می‌کنم که بزرگسالان روزانه حداقل هزار میلی‌گرم مکمل دریافت کنند. این مسئله برای افرادی که پوست تیره دارند اهمیت بیشتری دارد؛ اما حتی سفیدرو ترین افراد نیز به مکمل‌های ویتامین دی نیاز دارند. البته مصرف بیش از اندازه این ویتامین هم خوب نیست و عوارضی چون بالا رفتن کلسیم، تغییر ضربان قلب و افزایش سنگ‌سازی در بدن را به همراه دارد. برای سنجش ابتلا به مسمومیت ویتامین D در کسانی که به طور مداوم از این ویتامین استفاده می‌کنند باید کلسیم خون را ماهیانه اندازه‌گیری کرد.

دختر 17 ساله هستم بعد از آزمایش متوجه شدم دچار کمبود ویتامین دی هستم علت چیست؟


برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 27 مرداد 1394برچسب:, | 12:40 | نویسنده : یاسین |

طُب منار، مناره ای در دهلی نو، پایتخت هندوستانه، که ۷۲/۵ متر ارتفاع داره و بلندترین بنای آجری دنیاست. این مناره بزرگ به دستور سلطان معزالدین غوری از سلسله غوریان و توسط غلام ترک و سپهسالار او قطب الدین ایبک، که بعدها به پادشاهی رسید، در ۱۱۹۹ میلادی ساختش شروع شده و بعد توسط داماد او شمس الدین التتمش در ۱۲۳۰ م کامل شد و سپس به وسیله فیروزشاه تغلق در سال ۱۳۱۶ م به پایان رسید. در سال ۱۳۶۸ م این بنا به وسیله رعد و برق صدمه دید که توسط فیروزشاه و اسکندر لودی دوباره مرمت شد. این بنای عظیم در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده و هر ساله گردشگران بسیاری رو جذب و چشم هر بیننده ای رو به خود خیره می کنه. پیش از این امکان بازدید از داخل منار بود ولی الان پس از چند خودکشی از ارتفاع، ورود به داخل منار و بالارفتن از آن برای عموم ممنوع شده


برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 27 مرداد 1394برچسب:, | 12:38 | نویسنده : یاسین |

ین عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی افزود: هرچه از غذاهای آماده و سنگین و همین طور پر چرب استفاده کنیم امکان رفلاکس‌معده زیاد می شود و باید تا حد امکان از این عوامل دوری کرد.


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 27 مرداد 1394برچسب:, | 12:36 | نویسنده : یاسین |

تهران- ایرنا- بیانات روز گذشته رهبر معظم انقلاب در جمع مهمانان اجلاس مجمع جهانی اهل بیت(ع) بازتاب گسترده ای در رسانه های جهان داشته و موضوع هایی همچون «ایران به بهانه توافق اجازه نفوذ سیاسی، اقتصادی و فرهنگی به آمریکا را نمی دهد» مورد توجه قرار گرفته است.

 

به گزارش خبرنگاران ایرنا، برخی رسانه های اسپانیایی با بازتاب سخنان رهبری به نقل از وی نوشتند: ایران به آمریکا اجازه نخواهد داد که با سوءاستفاده از توافق، در مسائل سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی کشور نفوذ کند.
خبرگزاری 'افه' و 'رادیو اکونومیا' در این خصوص اعلام کردند: آیت الله علی خامنه ای تاکید کرد که تلاش برای نفوذ به ایران، یکی از اهداف اصلی کشورهای غربی برای دستیابی به یک توافق هسته ای بود.
این رسانه ها در ادامه به نقل از رهبر معظم انقلاب نوشتند: ایران در طول مذاکرات اجازه نداد و هیچوقت اجازه نخواهد داد که به این هدف دست یافته شود. ما با قاطعیت راه آنها را مسدود خواهیم کرد و به آمریکا اجازه نخواهیم داد راهی در مسائل اقتصادی، سیاسی و فرهنگی باز کند. ما با تمام توان خود از این نفوذ جلوگیری خواهیم کرد.
« رهبر عالی ، تلاش آمریکا در نفوذ به ایران با استفاده از توافق را 'خیال پوچ' قلمداد و تاکید کرده که این توافق هنوز حل نشده و روشن نیست که از سوی کنگره آمریکا و مجلس ایران تصویب شود.»
روزنامه اینترنتی 'لا اینفورماسیون' نیز در این رابطه نوشت: رهبر معظم انقلاب در سخنانی اعلام کرد که هرگونه تلاش واشنگتن در نفوذ به ایران فراتر از توافق تاریخی هسته ای را مسدود خواهد کرد.
این نشریه در ادامه خاطرنشان کرد: آیت الله خامنه ای، آمریکا را به تلاش در نفوذ در خاورمیانه متهم کرد و گفت که آمریکا به دنبال فروپاشی سوریه و عراق است اما به خواست خدا، چنین اتفاقی نخواهد افتاد.
خبرگزاری اروپاپرس نیز در گزارشی به نقل از رهبر انقلاب نوشت که ایران اجازه نفوذ سیاسی، اقتصادی و فرهنگی را به آمریکا نخواهد داد.
رسانه های روسی با بازتاب بیانات امروز (دوشنبه) رهبر معظم انقلاب در دیدار علما، صاحبنظران و میهمانان اجلاس مجمع جهانی اهل بیت (ع) و اجلاس اتحادیه رادیو تلویزیون های اسلامی، به نقل از حضرت آیت الله خامنه ای نوشتند: ایران در نتیجه مذاکرات هسته ای و توافق وین تحت نفوذ آمریکا در نخواهد آمد.
رسانه های روسی نیز توجه ویژه ای به جدیدترین بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی داشتند و در همین رابطه،خبرگزاری روسیا سگودنیا به نقل از بیانات رهبر معظم انقلاب نوشت: توافق در باره برنامه هسته ای ایران در صورت تایید، امکان نفوذ اقتصادی و سیاسی آمریکا را فراهم نخواهد کرد.
به گزارش این خبرگزاری، رهبر عالی ایران تاکید کرد: مقام های آمریکایی فکر می کردند این توافق که در ایران و آمریکا ممکن است به تایید نرسد، امکان نفوذ را برای آنها فراهم می کند. ما این امکان را از بین برده ایم و در آینده هم مانع آن خواهیم شد. اجازه نخواهیم داد آمریکا نفوذ سیاسی، اقتصادی یا فرهنگی خود را در کشور گسترش دهد.
این رسانه روسی یادآوری کرد: ایران و گروه 1+5 روز 14 ماه جولای گذشته در پایان مذاکرات در وین به توافق تاریخی برای حل و فصل مساله هسته ای ایران دست یافتنذ؛ مذاکرات طولانی به تایید برنامه جامع اقدامات مشترک منجر شد که اجرای آن، موجب لغو کامل تحریم های مالی و اقتصادی از طرف شورای امنیت و آمریکا و اتحادیه اروپا خواهد شد.
پورتال خبری روسی 'روسکایا پلانتا' نیز در گزارشی با استناد به اظهارات رهبر معظم انقلاب نوشت: عقد توافق جامع در باره برنامه هسته ای ایران، زمینه را برای نفوذ اقتصادی و سیاسی آمریکا در ایران فراهم نخواهد کرد.
در گزارش رسانه روسی به نقل از حضرت آیت الله خامنه ای (رهبر معظم انقلاب) نوشته شده است: مقام های آمریکایی به خیال خود امیدوار بودند که امضای توافق هسته ای، مسیر را برای نفوذ آنها در ایران هموار می کند، اما این امکان از بین رفته است و آمریکا اجازه نخواهد یافت بر ایران نفوذ بیابد.
پورتال خبری 'روسکایا پلانتا' یادآوری کرد: ایران و 1+5 در وین به برنامه جامع اقدام مشترک دست یافتند و شورای امنیت سازمان ملل آن را تایید کرده اما کنگره آمریکا هنوز آن را بررسی نکرده است.
هفته نامه روسی 'آرگیومنتی ایفاکتی' هم امروز در گزارشی با بازتاب بیانات جدید رهبر معظم انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: رهبر عالی ایران امکان نفوذ آمریکا بر ایران از طریق اجرای توافق هسته ای را رد کرد.
به گزارش این رسانه روسی، مقام معظم رهبری امکان نفوذ آمریکا در ایران و تاثیرگذاری بر این کشور در عرصه های سیاسی و فرهنگی را رد کرد.
هفته نامه آرگیومنتی ایفاکتی نوشت: در شرایطی که کنگره آمریکا برای تصمیم گیری در مورد حمایت از توافق وین در باره برنامه هسته ای ایران آماده می شود، برخی بر این باورند که این توافق تهدیدی آشکار برای اسراییل (رژیم صهیونیستی) است.
تارنمای روسی 'وستنیک قفقاز' هم که معمولا اخبار و رویدادهای ایران را پوشش خبری می دهد، بیانات امروز رهبر معظم انقلاب را بازتاب داد و نوشت: رهبر انقلاب اسلامی، امکان نفوذ آمریکا بر ایران را رد و اعلام کرد که توافق هسته ای موجب این امر نخواهد شد و تهران چنین اجازه ای را به واشنگتن نمی دهد.

** خبرگزاری فرانسه به نقل از رهبری: سرنوشت توافق هنوز مشخص نیست
خبرگزاری فرانسه نیز روز دوشنبه با بازتاب بیانیات رهبر معظم انقلاب نوشت: آیت الله علی خامنه ای، آینده توافق هسته ای میان ایران و غرب را در هاله ای از ابهام دانست و گفت که واشنگتن قصد دارد از طریق توافق هسته ای در ایران نفوذ کند.
« سرنوشت توافق هنوز مشخص نیست؛ هیچکس نمی داند آیا این توافق در اینجا یا در آمریکا تصویب خواهد شد یا خیر.»
رهبر عالی ایران افزود: «آمریکا تصور می کند که با این توافق هسته ای، راهی برای نفوذ به کشور می یابد. ما اجازه تهاجم اقتصادی، سیاسی و فرهنگی به این کشور نخواهیم داد. با همه قدرت خود که به لطف خداوند گسترده است، با این تهاجم مبارزه خواهیم کرد.»

** خبرگزاری رویترز: ایران به مخالفت با سیاست های آمریکا ادامه می دهد
خبرگزاری رویترز نیز در گزارشی نوشت: رهبر عالی ایران خاطرنشان کردند، ایران پس از امضای توافقنامه هسته ای با قدرت های بزرگ جهانی همچنان راه نفوذ آمریکا را خواهد بست و به مخالفت با سیاست های آمریکا در خاورمیانه ادامه خواهد داد.
این خبرگزاری انگلیسی ادامه داد: آیت الله خامنه ای در جمع اعضای اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی گفت: آنها تصور می کردند این توافق نامه ای که نه در آمریکا و نه در ایران هنوز تکلیفش معلوم نیست و تصویب نشده است، وسیله ای برای شروع نفوذشان در ایران خواهد بود. ما این راه را بسته ایم و در آینده نیز قاطعانه آن را خواهیم بست. ما اجازه نفوذ سیاسی، اقتصادی یا فرهنگی در ایران را به آمریکایی ها نخواهیم داد.
به نوشته رویترز، اجرای کامل این توافقنامه باعث گشوده شدن بازار 80 میلیون نفری ایران به روی سرمایه گذاری خارجی خواهد شد.
شرکت های آمریکایی برخلاف رقبای اروپایی، به خاطر پا برجا بودن تحریم های اقتصادی غیرمرتبط با برنامه هسته ای، برای به دست آوردن جای پایی در ایران در تقلا و تلاشند.

نیویورک تایمز: رهبر عالی ایران نفوذ آمریکا را در کشورش یک خیال پوچ خواند
روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز نیز در گزارشی نوشت: رهبر عالی ایران روز دوشنبه با انتقاد شدید از آمریکا، گفت صحبت درباره این مساله که موج احساسات مثبت در رابطه با توافقنامه هسته ای موجب نفوذ آمریکا در ایران می شود، چیزی بیش از یک 'خیال پوچ و توخالی' نیست.
وی تاکید کرد: ایران همچنان و مانند همیشه در رابطه با نفوذ اقتصادی، سیاسی و فرهنگی آمریکا هوشیار و گوش به زنگ است و جلوی تمام تلاشها برای نفوذ در ایران را خواهیم گرفت.
** رسانه های چین: درهای ایران پس از توافق وین به روی آمریکا باز نمی شود
به گزارش ایرنا، نشریات، سایت های خبری، خبرگزاری ها و همچنین تلویزیون ملی چین نیز در دو روز اخیر ضمن انتشار بیانات رهبر معظم انقلاب یادآورشدند: بر اساس گفته های عالی ترین مقام جمهوری اسلامی ایران، این کشور اجازه نفوذ سیاسی، اقتصادی و یا فرهنگی را به آمریکا نخواهد داد.
روزنامه «مردم» ارگان حزب حاکم چین نیز در گزارشی به نقل از رهبر انقلاب نوشت: نباید اجازه داد آمریکا به بهانه توافق وین درصدد نفوذ سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در ایران باشد.
«مردم» ادامه می دهد: بر اساس اظهارات آیت الله خامنه ای، توافق وین هنوز در ایران و آمریکا به تصویب نهایی نرسیده است اما اگر اینگونه شود این نمی تواند دستاویزی برای واشنگتن به منظور اختلاف افکنی در ایران باشد.
«شین هوا» خبرگزاری رسمی چین نیز گزارش کرده است که توافق وین هموارکننده راه نفوذ آمریکا به ایران نیست و رهبر ایران بر این موضوع تاکید جدی می ورزد.
این رسانه خاطرنشان می کند که ایران اعلام کرده است هر آنچه در توان دارد برای جلوگیری از نفوذ آمریکا نه در خاک خود بلکه در کل منطقه به کار خواهد گرفت.
«از دیدگاه عالی ترین مقام ایران، آنچه آمریکا می خواهد، از بین بردن وحدت و انسجام در سوریه و عراق است اما اجازه این کار داده نخواهد شد و واشنگتن به هدفش نخواهد رسید.»
تلویزیون مرکزی چین نیز در گزارشی اعلام کرد: ایران سیاست های آمریکا را در منطقه گستاخانه و مقابله با آن را بر خود واجب می داند.
«برآیند اظهارات رهبر عالی ایران بر این اصل استوار است که سیاست تهران پس از توافق وین در برابر واشنگتن تغییر نخواهد کرد. »
تارنمای «چاینا ارگ» نیز در گزارشی آورده است: ایران و 6 قدرت بزرگ دنیا در ماه گذشته میلادی (جولای) به توافقی ارزشمند برای حل و فصل اختلافات خود در وین دست یافتند اما به گفته رهبر عالی ایران این توافق اجازه مداخله هیچ کشوری از جمله آمریکا را در مسائل داخلی ایران نمی دهد.
این رسانه ادامه می دهد: آیت الله خامنه ای با اعلام اینکه زمینه نفوذ برای آمریکا فراهم نخواهد شد، تاثیرگذاری این کشور در عرصه های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی ایران را رد کرد.
«گلوبال تایمز» نیز با بازتاب دادن سخنان روز گذشته رهبر معظم انقلاب نوشت: رهبر انقلاب اسلامی به صراحت، زمینه های نفوذ آمریکا بر ایران را رد و اعلام کرد که توافق هسته ای باعث این کار نخواهد شد و تهران نیز چنین اجازه ای به واشنگتن نمی دهد.
آساق*231*1597 ** 9041** اروپام *1*491** 1088 ** 2023

 

 

برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 27 مرداد 1394برچسب:, | 12:33 | نویسنده : یاسین |

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از  گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، با حضور امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش و جمعی از معاونین و فرماندهان این نیرو اولین مدرسه تک‌تیراندازی نزاجا با شرکت جمعی از منتخبین افسران و درجه‌داران پایور در مرکز آموزش تکاور و واکنش سریع نیروی زمینی آغاز به‌کار کرد. همچنین در این مرکز توسط امیر پوردستان از نرم‌افزار جامع سلاح‌های پیاده‌نظام شامل تصاویر سلاح‌ها، ماموریت، مشخصات، کاربرد عملی و طریقه به‌کارگیری سلاح‌ها و انجام آزمون که به‌صورت انیمیشن توسط معاونت تربیت و آموزش نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تهیه شده است، رونمایی شد. لازم به ذکر است این مرکز آموزشی، پیش از این با عنوان «مرکز آموزش پرندک» شناخته می‌شد؛ که به دستور فرمانده نزاجا نام آن به «مرکز آموزش تکاور و واکنش سریع» تغییر یافت.


برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 27 مرداد 1394برچسب:, | 12:31 | نویسنده : یاسین |
این برج مسكونی در منطقه «بیشان» سنگاپور چشم‌انداز خیره‌كننده‌ای را برای ساكنان این ساختمان و ساختمان‌های اطراف آن بوجود می‌آورد. ساكنان این دو برج همچنین می‌توانند از طریق پل‌هایی كه در طبقه 14 و 26 آن تعبیه می‌شود به این دو ساختمان رفت و آمد كنند.
اتاق خبر 24

ترسناك‌ ترین استخر جهان در بالای یک ساختمان آسمان خراش در سنگاپور ساخته می شود. ساخت این استخر كه در سال 2016 میلادی كامل خواهد شد در ارتفاعی معادل با طبقه سی و هشتمین و در فاصله بین ساختمان دو برج ساخته خواهد شد.

این برج مسكونی در منطقه «بیشان» سنگاپور چشم‌انداز خیره‌كننده‌ای را برای ساكنان این ساختمان و ساختمان‌های اطراف آن بوجود می‌آورد. ساكنان این دو برج همچنین می‌توانند از طریق پل‌هایی كه در طبقه 14 و 26 آن تعبیه می‌شود به این دو ساختمان رفت و آمد كنند.

به گفته یكی از طراحان، ساكنان این ساختمان كه دارای 509 آپارتمان است می‌توانند از تسهیلات لوكس و آسایش موجود در آن استفاده كنند و از آن لذت ببرند.

به نقل از روزنامه دیلی‌میل، در سال 2010 میلادی نیز پروژه «اسكای پارك» كه دارای یك استخر روباز كشتی شكل در پشت‌بام ساختمان سه هتل بود، برای بازدید عموم به بهره برداری رسید.

2



 

برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 27 مرداد 1394برچسب:, | 12:30 | نویسنده : یاسین |
حوزه هنری

در پی تدفین دو تن از شهدای غواص در حوزه‌ی هنری سازمان تبلیغات اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی ابراز امیدواری کردند «هنر بزرگ» این شهدا، «مایه‌ی برکت و الهام» حوزه‌ی هنری به عنوان «مرکز هنر انقلابی» باشد.
پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به همراه دستخط ایشان را به شرح زیر منتشر می‌کند.

بسمه تعالی
- کار شایسته‌ئی است. امید است هنر بزرگ این مردان خدا و مجاهدان راه حق، مایه‌ی برکت و الهامِ آن مرکز هنر انقلابی باشد.
والسلام علی عبادالله الصالحین
سیدعلی خامنه‌ای
۹۴/۵/۱۸

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/30479/B/13940520_0130479.jpg


برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 27 مرداد 1394برچسب:, | 12:29 | نویسنده : یاسین |

 

 

مریکا»: توافق تمام شد؛ زمان نبرد با ایران فرا رسیده !

 


 

 

 

ایران همواره به عنوان تهدیدی جدی علیه امنیت و ثبات غرب آسیا به شمار رود؛ از این رو، آمریکا و متحدانش باید خود را برای رویارویی با ایران و گروه های مورد حمایتش آماده کنند ... مقابله با رفتارهای مخرب ایران در منطقه در گرو مجموعه اقدامات مشترک آمریکا و متحدانش در غرب آسیا است.


برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 27 مرداد 1394برچسب:, | 12:28 | نویسنده : یاسین |
اریکاتور/ مهدی هاشمی در اوین!
مهدی هاشمی پسر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که به تازگی در دادگاه تجدیدنظر به 10 سال زندان محکوم شده بود یکشنبه برای تحمل مجازاتش به زندان اوین مراجعه کرد.
کاریکاتور/ مهدی هاشمی در اوین!

برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 27 مرداد 1394برچسب:, | 12:27 | نویسنده : یاسین |

ش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از  گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، با حضور امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش و جمعی از معاونین و فرماندهان این نیرو اولین مدرسه تک‌تیراندازی نزاجا با شرکت جمعی از منتخبین افسران و درجه‌داران پایور در مرکز آموزش تکاور و واکنش سریع نیروی زمینی آغاز به‌کار کرد. همچنین در این مرکز توسط امیر پوردستان از نرم‌افزار جامع سلاح‌های پیاده‌نظام شامل تصاویر سلاح‌ها، ماموریت، مشخصات، کاربرد عملی و طریقه به‌کارگیری سلاح‌ها و انجام آزمون که به‌صورت انیمیشن توسط معاونت تربیت و آموزش نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تهیه شده است، رونمایی شد. لازم به ذکر است این مرکز آموزشی، پیش از این با عنوان «مرکز آموزش پرندک» شناخته می‌شد؛ که به دستور فرمانده نزاجا نام آن به «مرکز آموزش تکاور و واکنش سریع» تغییر یافت.

 


برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 27 مرداد 1394برچسب:, | 12:26 | نویسنده : یاسین |

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

صعود فرمانده کل ارتش و کوهنوردان منتخب آجا به قله سیالان

 
 پایگاه مردمی ارتش ::کوهنوردان منتخب ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور فرمانده کل ارتش قله سیالان را فتح کردند.

 


برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 27 مرداد 1394برچسب:, | 12:24 | نویسنده : یاسین |

تش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

به دنبال برقراری دیپلماسی با نیروهای دریایی کشورهای دوست هستیم/ تا پایان سال رزمایش بزرگ دریایی برگزار خواهیم کرد

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::سیاری با اشاره به حضور ناوگروه روسی در سواحل کشورمان گفت:‌ ما به دنبال برقراری دیپلماسی با نیروهای دریایی کشورهای دوست هستیم و این گام مؤثری در توسعه دیپلماسی جمهوری اسلامی و نقش مؤثری در برقراری امنیت دارد.

 


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 27 مرداد 1394برچسب:, | 12:23 | نویسنده : یاسین |
تاريخ : سه شنبه 27 مرداد 1394برچسب:, | 12:22 | نویسنده : یاسین |

سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه گفت: امروز آمریکا می‌داند کوچکترین حرکتی علیه ایران اسلامی کاخ آرزوهای آنها را ویران می‌کند.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه قدرت نظامی استکبار سال‌ها است که ساقط شده است، افزود: نباید گول ظواهر گفتمان دشمن را بخوریم، دشمن سم در میان جامعه ما توزیع می‌کند و لحظه‌ای دست از توطئه علیه ایران اسلامی برنمی‌دارد.


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 19 مرداد 1394برچسب:, | 11:19 | نویسنده : یاسین |

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش ::پس از پایان مذاکرات ایران و ۱+۵ دولتمردان آمریکایی سخنانی تهدیدآمیز علیه کشورمان به زبان راندند که فرماندهان نظامی کشورمان پاسخ این تهدیدات را داده‌اند.

 


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 19 مرداد 1394برچسب:, | 11:17 | نویسنده : یاسین |

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

بررسی نقاط قوت و حسن برجام از نگاه سرلشکر فیروزآبادی

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::رییس ستاد کل نیروهای مسلح، 16 حسن و نقطه قوت قطعنامه 2231 و برجام را تشریح کرد.

برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 19 مرداد 1394برچسب:, | 11:14 | نویسنده : یاسین |

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

پهلوگیری ناوگروه روسیه در بندر انزلی/ اجرای تمرین مشترک دریایی ایران و سوریه

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::ناوگروه نیروی دریایی فدراسیون روسیه متشکل از دو فروند ناو رزمی در اسکله منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران (بندر انزلی) پهلو گرفتند.

 


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 19 مرداد 1394برچسب:, | 11:13 | نویسنده : یاسین |

رتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

داعش و هم‌پیمانان آن زیر چرخ‌های تحولات آینده حذف خواهند شد

 

 پایگاه مردمی ارتش ::رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: داعش و هم‌پیمانان آن در حال متلاشی شدن هستند، و زیر چرخ‌های تحولات آینده حذف خواهند شد.


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 19 مرداد 1394برچسب:, | 11:11 | نویسنده : یاسین |

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش ::رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جهموری اسلامی ایران گفت: اتحاد، پیروی از خط شهدا و ولایت فقیه از راه های بیمه کردن ایران اسلامی در مقابل گزند دشمنان است.

 


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 15 مرداد 1394برچسب:, | 10:10 | نویسنده : یاسین |

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
 پایگاه مردمی ارتشسربازان آموزشی منطقه پدافند هوایی غرب توانستند پهپادی که نقش دشمن فرضی را داشت با شلیک‌های منظم و دقیق سرنگون کنند.

 


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 15 مرداد 1394برچسب:, | 10:9 | نویسنده : یاسین |

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 

 پایگاه مردمی ارتش ::رئیس سازمان حفاظت اطلاعات ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تاکید بر این نکته که بالاترین معروف حفظ نظام جمهوری اسلامی است، گفت: امر به معروف هنگام برقراری امنیت در جامعه اتفاق خواهد افتاد.


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 15 مرداد 1394برچسب:, | 10:6 | نویسنده : یاسین |
سازمان جهانی بهداشت (WHO) با اشاره به اینكه سرطان پوست به‌شدت افزایش یافته اعلام كرد: حفاظت از پوست بدن مهم‌ترین اقدام برای دوری از بیماری‌های پوستی است.
 
روزنامه آرمان: سازمان جهانی بهداشت (WHO) با اشاره به اینكه سرطان پوست به‌شدت افزایش یافته اعلام كرد: حفاظت از پوست بدن مهم‌ترین اقدام برای دوری از بیماری‌های پوستی است. به گزارش هلث، سازمان جهانی بهداشت به دلیل افزایش سرطان پوست هشت راهكار سازنده برای حفاظت و استفاده مفید از نور خورشید را پیشنهاد كرده است كه عبارتند از:

 
از نور خورشید ظهر پرهیز كنید

از ساعت 11 صبح تا سه بعدازظهر از نور مستقیم خورشید پرهیز كنید، زیرا پرتو فرابنفش خورشید (UV) در این زمان در بیشترین حد خود است. در این مدت زمانی حتی نشستن در سایه نیز بی‌خطر نیست، زیرا بازتاب نور خورشید این پرتو را به بدن منتقل می‌كند.


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 15 مرداد 1394برچسب:, | 10:4 | نویسنده : یاسین |

ئیس کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا مدعی شد که همقطارانش بعد از دیدار با مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره توافق هسته ای با ایران، نگرانی های بیشتری پیدا کرده اند. مهر: باب کورکر سناتور جمهوریخواه تاکید کرد که دیدار یوکیا آمانو و توضیحات وی برای قانونگذاران آمریکایی قانع کننده نبوده است.


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 15 مرداد 1394برچسب:, | 10:2 | نویسنده : یاسین |

وباما که به دنبال جلب رضایت لابی صهیونیستی برای فشار به کنگره برای تصویب برجام است، در نشست به آیپک یادآوری کرد که آمریکا در شرایط فعلی نمی‌تواند علیه ایران یک جنگ راه بیندازد. آمریکا نمی تواند به ایران حمله کندبه گزارش مشرق، روزنامه وطن امروز در گزارش اصلی خود در روز پنجشنبه ۱۵ مردادماه نوشت:


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 15 مرداد 1394برچسب:, | 9:56 | نویسنده : یاسین |

 استاد بزرگ اخلاق آقای میرزا اسماعیل دولابی پیش از وفات برای زندگی مومنانه 15 دستورالعمل را ذکر می‌کند که به ترتیب در ذیل آورده شده است:


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 15 مرداد 1394برچسب:, | 9:54 | نویسنده : یاسین |

جوشانده نعناع

دل درد، حالت تهوع، نفخ، درد معده و غیره. اگر با هضم غذا و معده تان مشکل دارید بدون شک راه های زیادی را رفته اید تا درمانی پیدا کنید.

باید بدانید که بر خلاف برخی از نوشیدنی ها که معده را به زحمت می اندازند نوشیدنی های دیگری هم هستند که به کمک این ارگان حیاتی می آیند. با ما همراه باشید تا با نوشیدنی های دوستدار معده آشنا شوید.




برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 15 مرداد 1394برچسب:, | 9:36 | نویسنده : یاسین |

پس از پایان مذاکرات ایران و ۱+۵ دولتمردان آمریکایی سخنانی تهدیدآمیز علیه کشورمان به زبان راندند که فرماندهان نظامی کشورمان پاسخ این تهدیدات را داده‌اند.


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 15 مرداد 1394برچسب:, | 9:34 | نویسنده : یاسین |

رئیس سازمان حفاظت اطلاعات ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تاکید بر این نکته که بالاترین معروف حفظ نظام جمهوری اسلامی است، گفت: امر به معروف هنگام برقراری امنیت در جامعه اتفاق خواهد افتاد.

 




برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 15 مرداد 1394برچسب:, | 9:30 | نویسنده : یاسین |
فرمانده کل ارتش، از ایستگاه رادار مکران و سایت موشکی هاگ بازدید کرد. به نقل از خبرگزاری فارس، امیر سرلشکر عطا الله صالحی فرمانده کل ارتش با حضور در گروه پدافند هوایی چابهار از ایستگاه رادار مکران و سایت موشکی هاگ بازدید کرد و میزان آمادگی سامانه‌های پدافندی منطقه پدافند هوایی چابهار را مورد ارزیابی قرار داد. وی همچنین در این بازدید از زحمات کارکنان قرارگاه پدافند هوایی در گروه پدافند هوایی چابهار تقدیر کرد. عملکرد کارکنان پدافند هوایی باعث حفظ امنیت حریم هوایی کشور شده است. بنا بر گزارش قرارگاه پدافند هوایی، امیر علیرضا صباحی‌فرد جانشین فرمانده این قرارگاه نیز در بازدید از همین گروه پدافند هوایی چابهار و ایستگاه رادار مکران در جمع کارکنان این گروه پدافند هوایی گفت: ایستگاه رادار مکران جایگاه بسیار حساس و راهبردی دارد و عملکرد مناسب و غیرتمند کارکنان پدافند هوایی باعث حفظ و ارتقای امنیت حریم هوایی کشور شده است. صباحی فرد افزود: کارکنان ولایتمدار و متعهد قرارگاه پدافند هوایی در راه حفظ و حراست از آسمان کشور از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند و با تمام توان و به صورت شبانه روزی مشغول دفاع از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند. جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی در این سفر از ایستگاه فرماندهی اطلاعات و شناسایی گروه پدافند هوایی چابهار بازدید و از تلاش کارکنان این ایستگاه قدردانی کرد.
برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 10 مرداد 1394برچسب:, | 15:56 | نویسنده : یاسین |
پایگاه مردمی ارتش ::جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: کارکنان ولایتمدار و متعهد قرارگاه پدافند هوایی در راه حفظ و حراست از آسمان کشور از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند. به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از دفاع پرس، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) در جریان بازدید از گروه پدافند هوایی چابهار و ایستگاه رادار مکران در جمع کارکنان این گروه پدافند هوایی گفت: ایستگاه رادار مکران جایگاه بسیار حساس و راهبردی دارد، و عملکرد مناسب و غیرتمند کارکنان پدافند هوایی باعث حفظ و ارتقای امنیت حریم هوایی کشور شده است. سرتیپ صباحی‌فرد افزود: کارکنان ولایتمدار و متعهد قرارگاه پدافند هوایی در راه حفظ و حراست از آسمان کشور از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند، و با تمام توان و به‌صورت شبانه‌روزی مشغول دفاع از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند. جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی در این سفر از ایستگاه فرماندهی اطلاعات و شناسایی گروه پدافند هوایی چابهار بازدید و از تلاش کارکنان این ایستگاه قدردانی کرد.
برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 10 مرداد 1394برچسب:, | 15:55 | نویسنده : یاسین |
.: Weblog Themes By RoozGozar.com :.

  • قالب وبلاگ
  • اس ام اس
  • گالری عکس