برخی با بزک‌کردن چهره آمریکا فرصت خنجر زدن برای او ایجاد می‌کنند/ پیشرفت و قدرت ملت موجب روی آوردن دشمنان به مذاکرات هسته‌ای شد            به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز (سه شنبه) در دیدار پرشور هزاران نفر از دانشجویان و دانش آموزان، مبارزه ملت ایران با استکبار را مبارزه ای «منطقی، خردمندانه و متکی بر تجربیات تاریخی» خواندند و با استناد به مشکلات و ضرباتی که به علت اعتماد به امریکا و ساده اندیشی برخی سیاسیون، در تاریخ معاصرِ کشور بوجود آمده افزودند: امریکا، همان امریکای قدیم است اما عده ای مغرض و یا ساده لوح تلاش می کنند این دشمن توطئه گر را در افکار عمومی ملت به فراموشی و غفلت بسپارند تا امریکا در فرصتی مناسب خنجر را از پشت فرو کند.


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 9 آذر 1394برچسب:, | 12:57 | نویسنده : یاسین |
ه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مطالعات نشان داده است جوشانده هسته خرما برای دفع سنگ کلیه و بیماری‌های مثانه مفید است و جوشانده شکوفه آن نیز سرشار از خواص دارویی است مانند خاصیت ضدعفونی‌کنندگی و برای بینایی و شنوایی و درد مفاصل نیز بسیار مفید است.

همچنین وجود فسفر در خرما اعمال مغزی را بیشتر بکار انداخته و تحریکات دفاعی را افزایش می‌دهد. خرما حاوی ویتامین های A ، B، E وC و مواد قندی و آهن است؛‌ از دیگر امتیازات آن سرشار بودن آن از منیزیم است.


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 9 آذر 1394برچسب:, | 12:53 | نویسنده : یاسین |

در صورتی که هادی عملاً فرماندهی حمله به تعز را در دست داشته باشد، شکست در این عملیات راه را برای ائتلاف سعودی جهت مقصر جلوه دادن هادی و معرفی کردن وی به عنوان عامل شکست هموار می کند، در چنین حالتی احتمال حذف هادی که به نظر می رسد، مهره ای سوخته برای سعودی ها شمرده می شود، از معادله یمن به راحتی فراهم می شود.

چرا سعودی‌ها تصمیم گرفتند، «هادی» را به «عدن» باز گردانند
گروه بین‌الملل مشرق -«عبدربه منصور هادی»، رئیس جمهوری فراری یمن هفته گذشته به خواست عربستان سعودی، وارد شهر «عدن» شد، در حالی که ائتلاف متجاوز سعودی هنوز نتوانسته اند، امنیت این شهر را برقرار کنند.
اوضاع میدانی یمن همزمان با ورود هادی به عدن
هادی در حالی دوباره به عدن بازگشت که طی دو ماه گذشته نه تنها تحولات میدانی به نفع ائتلاف متجاوز سعودی نیست، بلکه نیروهای یمنی پیشروی های قابل توجهی را در برخی محورهای عملیاتی جنوب یمن محقق کردند که از جمله آن در دست گرفتن کنترل شهر «دمت» میان دو استان «إب» و «ضالع» اواسط آبان ماه بود، شهری که از سمت ضالع دروازه ورود به عدن شمرده می شود.

برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 9 آذر 1394برچسب:, | 12:52 | نویسنده : یاسین |

 

اس 300

سفیر ایران در روسیه از به جریان افتادن روند تحویل سامانه موشکی اس 300 به ایران، توسط روسیه خبر داد.

به گزارش گروه امنیتی - دفاعی خبرگزاری تسنیم، مهدی سنایی سفیر ایران در روسیه طی سخنانی با اشاره به موضوع قرارداد تحویل سامانه موشکی اس 300 به ایران گفت: در این مسئله که روسیه در برخی مقاطع تحت‌تاثیر غرب تصمیم‌هایی گرفته است که در ذهنیت جامعه ایرانی نسبت به روس‌ها تاثیرگذار بوده است، شکی وجود ندارد.اما این اتفاق‌ها در شرایطی رخ داده بود که قطعنامه ١٩٢٩ در مورد ایران تصویب شده و فضای روانی بین‌المللی علیه ایران تحریک شده بود.

وی افزود: علاوه بر این در روسیه هم رئیس‌جمهوری متمایل به غرب روی کار بوده است و قرارداد اس 300 را لغو کرد. اکنون رویکرد روسیه در این خصوص اصلاح‌شده و قرارداد جدیدی منعقد شده و روند تحویل دادن اس 300 به ایران هم به جریان افتاده است.

سفیر ایران در روسیه در ادامه به اعتماد گفت: در مورد نیروگاه بوشهر هم نمی‌توانیم صرفا روس‌ها را مقصر بدانیم. نیروگاه بوشهر را آلمانی‌ها و ژاپنی‌ها نیمه‌کاره رها کرده بودند و رژیم صدام حسین هم این نیروگاه را بمباران کرده بود و این‌گونه نبود که ما در یک مناقصه بین‌المللی بوشهر را مطرح کردیم و از میان 20 کشور، وسیه انتخاب شده باشد و در آن زمان روسیه تنها گزینه ما بود.

سنایی ادامه داد: تاخیرهایی هم در احداث نیروگاه بوشهر صورت گرفت که مانند بسیاری از پروژه‌های داخلی است که با تاخیر اجرا می‌شود و بخش دیگری از این تاخیر هم می‌تواند به دلیل تعلل تکنیسین‌های روس باشد. بخش دیگر این تاخیر هم به دلیل کارشکنی تحریم‌ها بوده است.

 


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 9 آذر 1394برچسب:, | 12:51 | نویسنده : یاسین |
ولادیمیر پوتین در حاشیه دیدار با رهبر انقلاب یکی از قدیمی ترین نسخه های خطی قرآن کریم را به حضرت آیت الله خامنه ای اهدا کرد.

به گزارش مشرق، صبح امروز یک جعبه بزرگ همراه با پوتین وارد تهران شد و از زمان انتشار تصاویر این جعبه گمانه زنی های زیادی در این رابطه مطرح شد. برخی به اشتباه از آن به عنوان چمدان هسته ای پوتین یا همان «چگت» یاد کردند. اما پس از دیدار پوتین با رهبر معظم انقلاب مشخص شد  ولادیمیر پوتین در حاشیه دیدار با رهبر انقلاب یکی از قدیمی ترین نسخه های خطی قرآن کریم را به حضرت آیت الله خامنه ای اهدا کرده است.

هدیه پوتین به رهبری چه بود؟

هدیه پوتین به رهبری چه بود؟

هدیه پوتین به رهبری چه بود؟


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 9 آذر 1394برچسب:, | 12:50 | نویسنده : یاسین |

 

فرمانده نیروی دریایی ارتش درباره اظهارات وزیر خارجه یک کشور گفت: سن آن وزیر خارجه به اندازه سن کشورش است.دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در یک برنامه تلویزیونی، با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران منزوی و گوشه‌گیر نیست و این مرهون برکات خون شهدا و وجود انقلاب اسلامی است، گفت: حضور نیروی راهبردی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آب‌های آزاد به قصد تجاوز و اشغال هیچ کشوری نیست، بلکه هدف رساندن پیام صلح و دوستی او استفاده از نعمات دادادی در این عرصه است و در همه عرصه‌های بین‌المللی حضور خواهیم داشت. وی به اظهارات ضدایرانی  وزیر خارجه یکی از کشورهای منطقه واکنش نشان داد و گفت: امروز خیلی از این کشورهایی که در مورد ایران اظهارنظر می‌کنند جمع تاریخ آنان به اندازه هویت چندین ساله ایران نمی‌رسد. همین وزیر خارجه یک کشوری که علیه جمهوری اسلامی ایران صحبت کرده بود سن او اندازه سن کشورش است. فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران کشور باهویتی است و جایگاه بالایی دارد. جایگاه ما امروز و پس از انقلاب به برکت خون شهدا و پای کار آمدن جوان‌ها افزایش پیدا کرده است.دریادار سیاری از به آب‌اندازی ناوشکن سهند ظرف ماه‌های آینده خبر داد و گفت: ساخت ناوشکن سهند پیشرفت خوبی داشته و امیدواریم طی ماه‌های آینده به بهره‌برداری عملیاتی برسد.وی خاطرنشان کرد: رفت و آمد در آب‌های آزاد جهان حق همه ملت‌هاست و امروز که یک سوم مرز کشور ما دریایی است، تلاش خواهیم کرد به نحو احسن از این ظرفیت استفاده کنیم. 

 


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 9 آذر 1394برچسب:, | 12:50 | نویسنده : یاسین |

 

 

 

پای آمریکا و حامیانش را از منطقه قطع می‌کنیم

 

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::فرمانده کل ارتش گفت: ما بحران داعش در منطقه را با قدرت پشت سر می‌گذاریم و پای آمریکا و حامیانش را قطع می‌کنیم.به گزارش  پایگاه مردمی ارتشبه نقل از دفاع پرس؛ سید عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش صبح امروز با حضور در مراسم افتتاح دستاوردهای نیروی دریایی در پایگاه بوشهر، اظهار داشت: تشکیل گروههای تروریس در منطقه آخرین ترفند دشمنان است؛ داعش آخرین دست‌پروده آمریکا است که با توطئه و سرپرستی رژیم صهیونیستی و حماقت برخی کشورهایی که فریب خورده‌اند، شکل گرفته است.وی با بیان اینکه برای ما مسلم است که بحران را هم با قدرت پشت سر می‌گذاریم و پای آمریکا و حامیانش را از منطقه قطع می‌کنیم افزود: قدرت دریایی منطقه توسط مسلمانان در منطقه به‌دست می‌آید و ان شاالله با همکاری مسلمانان توطئه دشمن را خنثی و قلم‌شان پایشان را در منطقه خرد می‌کنیم.

برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 9 آذر 1394برچسب:, | 12:49 | نویسنده : یاسین |

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ برخی از منابع خبری اعلام کردند جنگندهای روسیه یک کاروان ترکیه ای را که در حال حرکت به سمت داخل خاک روسیه بودند، هدف قرار داد.

 

بر اساس گزارش ها، در این حملات 100 کامیون ترکیه منهدم شد و 7 نفر کشته شدند. 

 

دو فروند جنگنده اف۱۶ ترکیه روز سه‌شنبه یک فروند جنگنده سوخوی ۲۴ روسیه را نزدیک مرز سوریه و ترکیه سرنگون کردند. 

ترکیه می‌گوید دو هواپیمای روسیه بدون توجه به هشدارها، حریم هوایی ترکیه را نقض کردند؛ اما روسیه این ادعا را رد می‌کند و می‌گوید جنگنده روس نزدیکی مرز ترکیه در خاک سوریه هدف قرار گرفته است


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 9 آذر 1394برچسب:, | 12:49 | نویسنده : یاسین |
تاريخ : دو شنبه 9 آذر 1394برچسب:, | 12:45 | نویسنده : یاسین |
تاريخ : دو شنبه 9 آذر 1394برچسب:, | 12:43 | نویسنده : یاسین |
 

جامانده

اللهم ارزقنا زیاره الحسین علیه السلام

 


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 9 آذر 1394برچسب:, | 12:41 | نویسنده : یاسین |

وزنامه انگلیسی در گزارشی به امیدواری مقام‌های غربی در بروز اختلاف در روابط ایران و روسیه اشاره کرد.

خبرگزاری فارس: بزرگترین امید غرب بروز اختلاف در اتحاد تهران و مسکو است/ مسکو بارها بر عدم تغییر مواضع خود درباره اسد تاکید کرده است
 

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس،  روزنامه انگلیسی «فایننشل تایمز» در گزارشی نوشت: نگاه غرب به بروز اختلاف بین اتحاد ایران و روسیه در امور سوریه است. یکی از مهمترین سئوال‌های بی‌پاسخ در جستجو برای پایان بخشیدن به نبرد خونین در سوریه میزان دوام اتحاد بین مسکو و تهران است.

بر اساس این گزارش، چشم انداز قابل توجه عملیات هماهنگ ایران و روسیه در سوریه خط بطلانی بر یک قرن سوظن و بد گمانی بین آن‌ها شده است. انتظار می‌رود  موضوع سوریه در دستور کار سفر فردا (دوشنبه) «ولادیمیر پوتین» به تهران باشد.

«کریستوفر هیل» کارشناس اندیشکده انگلیسی «چتم هاوس» در این باره گفت: «ایران و روسیه در ظاهر دوست اما در واقع رقیب یکدیگرند. هرچند روابط این دو بعد از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی سابق گرم شده اما به نظر می‌رسد در اهداف بلند مدت با هم اختلاف دارند.»

در ادامه این گزارش با اشاره به تفاوت نگاه ایران و روسیه در امور سوریه منجمله این‌که اهداف اصلی ایران در جنوب سوریه  و حفظ مسیر ارتباط با نیروهای مقاومت حزب‌الله لبنان است اما روسیه در نقطه مقابل اهدافی سیاسی ژئو پلتیکی در سر دارد و دورخیز به سوی ساحل غربی این کشور یعنی پایگاه دریایی طرطوس که از آنجا حملات هوایی علیه مخالفان حکومت اسد انجام می‌دهد را کرده است، نوشت: بزرگترین امیدواری مقام‌های غربی شکست در اتحاد آن‌ها و ایجاد اختلاف در مورد دیدگاه این دو کشور درباره «بشار اسد» رییس جمهور سوریه است.

این روزنامه انگلیسی در خاتمه نوشت: روسیه البته تاکنون به شدت بروز اختلاف با ایران در این زمینه را رد کرده است به طوری‌که «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه هفته گذشته بارها تاکید کرد که مواضع مسکو در قبال اسد تغییری نکرده و به غرب درباره کناره گیری اسد از قدرت به عنوان یک پیش شرط برای گذار سیاسی در سوریه هشدار داد.

روزنامه آمریکایی «وال‌استریت ژورنال» نیز اخیرا در گزارشی با این مضمون به نقل از  آنچه که این روزنامه دیپلمات‌‌هایی خواند که برای پایان بحران طولانی سوریه تلاش می‌کنند، تصریح کرد: واشنگتن و متحدان عرب آن در منطقه در تلاشند روسیه را از ائتلاف با ایران که به بقای دولت بشار اسد کمک کرده است، خارج کنند.

این تلاش‌ها که با دیدارهای سران عرب منطقه با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه همراه بوده، در نظر دارد روسیه را قانع کند تا مدت باقی ماندن بشار اسد در قدرت، محدود باشد.

این روزنامه همچنین مدعی شد که اگر روسیه بخواهد به موضع ایران مبنی بر بقای اسد در قدرت ملتزم بماند، در سطح بین‌المللی راه حلی برای بحران سوریه به نتیجه‌ نخواهد رسید.

وال استریت ژورنال نوشت: مقامات آمریکایی و اروپایی امروز پنج‌شنبه با اشاره به اینکه افزایش تنش بین ایران و روسیه بر سر آینده سوریه قابل مشاهده است، این ادعا را مطرح کرده‌اند که ایران به علت محدودیت منابع، برخی نیروهای خود را در هفته‌های اخیر از سوریه خارج کرده است.

این روزنامه افزود: دیپلمات‌های ارشد همچنین مدعی هستند، پوتین در دیدارهای اخیر خود با مقامات سعودی، اماراتی و اسرائیلی وعده داده است که در هر راه حل مبتنی بر گفت‌وگو درباره بحران سوریه، نفوذ ایران در سوریه کم خواهد شد.

 


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 9 آذر 1394برچسب:, | 12:41 | نویسنده : یاسین |
 
بشار اسد
رئیس جمهوری سوریه با بیان اینکه بدون شکست داعش نمی توان هیچ اقدام سیاسی محسوسی انجام داد، گفت: اگر برخی کشورها از حمایت تروریسم دست بردارند، سوریه نیز از پیشنهادهای خوبی که ارائه شود، حمایت می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، «بشار اسد» رئیس جمهوری سوریه در مصاحبه با شبکه «فونیکس» تلویزیون چین با طرح این مطلب که از بحران سوریه به جنگ داخلی تعبیر شود مخالفت کرد و گفت: عوامل داخلی موجب به وجود آمدن جنگ داخلی می شوند حال آنکه بحران سوریه ناشی از دخالت کشورهای حامی تروریسم است که به طورعلنی هدف خود را تغییر دولت دمشق اعلام می کنند.

وی در توضیح تفاوت حملات روسیه و ائتلاف آمریکایی گفت: یک سال از ائتلاف آمریکایی مبارزه با داعش می گذرد و در طول این مدت تروریست ها پیشرفت بیشتری حاصل کرده و موفق به جذب نیروهای بیشتری از سراسر دنیا شده اند حال آنکه در طول نخستین ماه از حضور روسیه، هزاران نفر از همان تروریست ها مجبور به عقب نشینی و فرار از سوریه به مقصد ترکیه و دیگر کشورها شدند.  

بشار اسد در پاسخ به این سؤال که ایدئولوژی داعش از کجا ریشه می گیرد گفت: ایدئولوژی داعش مشابه ایدئولوژی وهابیت است. این خانواده آل سعود بود که به طور رسمی از موسسات وابسته به وهابیت حمایت کرد و البته چهره های وهابی زیادی هم وجود دارند که منابع مالی این گروه را تامین می کنند. به لحاظ لجستیکی، ترکیه در همکاری با عربستان سعودی و قطر همه حمایت های صورت گرفته از داعش در زمینه منابع انسانی، مالی، فروش نفت و غیره را انجام می دهد و البته آمریکا و کشورهای غربی نیز از همه این اتفاقات چشم پوشی می کنند.

وی ادامه داد: نیروی داعش از ترکیه و با حمایت شخصی «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهوری این کشور وارد سوریه می شود. پول داعش از طریق ترکیه، قطر و عربستان تامین می شود. نفت داعش از سوریه به ترکیه می رود چرا که بیشتر چاه های نفتی به ترکیه و عراق نزدیک تر هستند. اما آنها نمی توانند این نفت را از طریق عراق به فروش برسانند چرا که این کشور با داعش مبارزه می کند حال آنکه ترکیه از داعش حمایت می کند. بنابراین، ترکیه تنها شاهراه داعش است.

بشار اسد در پاسخ به این سؤال که راه آشتی با کشورهایی چون ترکیه و عربستان سعودی چیست، گفت: هدف اصلی ما به عنوان سیاستمدار، دولت و حکومت خدمت به مردم است بنابراین ما مجبور به پیروی از هر پیشنهاد خوبی هستیم که ارائه شود. بنابراین اگر این کشورها آماده توقف حمایت از تروریسم هستند، ما هم مشکلی با این قضیه نداریم. قرار نیست در گذشته زندگی کنیم. نگاه ما رو به آینده است. بنابراین باید برای رسیدن به این مقصود تلاش کنیم. بعد از آن مردم، منافع و احساساتشان تعیین کننده این خواهند بود که ما باید چه رابطه ای با این کشورها داشته باشیم. در نهایت، ما با مردم روبرو هستیم و بحث فقط درباره حکومت ها نیست. ترکیه ۷۰ یا بیش از ۷۰ میلیون نفر جمعیت دارد و بسیاری از آنها مخالف اردوغان هستند. بسیاری از آنها آنچه را که در سوریه اتفاق می افتد درک می کنند و می دانند اگر آتشی در سوریه هست، همین آتش بعدها ترکیه را خواهد سوزاند.


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 9 آذر 1394برچسب:, | 12:40 | نویسنده : یاسین |
 
نشست خبری فرمانده نیروی دریایی ارتش
 

 

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ناوگروه ۳۷ نیروی دریایی ارتش (شامل ناوهای تنب و الوند) دهم آذرماه اعزام می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در نشست خبری که به مناسبت هفته نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در ستاد این نیرو برگزار شد، اظهار داشت: رزمایش بزرگ دریایی «ولایت ۹۴» در سه ماهه آخر سال به انجام خواهد رسید.

وی در خصوص شلیک موشک‌های روسی از دریای خزر به سوریه، گفت: ۲۰ درصد از دریای خزر که دست ماست به طور کامل رصد می‌شود و هیچ‌گونه پرتابی از این منطقه صورت نگرفته است و ما برای هر گونه اقدامی آمادگی داریم. همچنین اجازه ورود هیچ کشتی نظامی به این ۲۰ درصد را نمی‌دهیم.

برنامه‌ای برای اعزام ناو جنگی به سوریه نداریم

فرمانده نیروی دریایی ارتش در خصوص اعزام ناو جنگی جمهوری اسلامی ایران به سوریه، ادامه داد: برنامه‌ای برای اعزام ناو جنگی به سوریه نداریم اما هر گونه آمادگی در این زمینه وجود دارد.

سیاری از بازگشت ناو گروه سی و ششم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به آب‌های سرزمینی خبر داد و افزود: دهم آذر ماه ناوگروه سی و هفتم نیروی دریایی ارتش به منطقه عزیمت خواهد کرد. تا به امروز ۷۰۰ هزار کیلومتر دریانوردی کرده‌ایم و ۲۵۰۰ روز دریانوردی در مناطق آزاد جهانی داشته‌ایم.

ناو گروه ۳۷ نداجا متشکل از ناو تنب و الوند ۱۰ آذر اعزام می شود

در ادامه سیاری در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه ناو گروه سی و هفتم نیروی دریایی ارتش که قرار است دهم آذر ماه به آب‌های آزاد اعزام شود، متشکل از چه ناو و ناوشکنی است؟ گفت: ناو گروه سی و هفتم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران متشکل از ناو نیروبر جمهوری اسلامی ایران (تنب) و ناوشکن جمهوری اسلامی ایران (الوند) خواهد بود.

بنا بر این گزارش، ناو گروه سی و ششم نیروی دریایی ارتش متشکل از ناو بوشهر و ناوشکن جماران حدود سه ماه پیش به آب‌های آزاد اعزام شده بود.

وی با اشاره به عملکرد ناو گروهی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: تاکنون ۳۳۲۵ فروند پشتیبانی داشته‌ایم و ۲۰۰ مورد درگیری نیز با دزدان دریایی صورت گرفته است. همچنین ۲۲ مورد کمک به کشتی‌های کشورهای خارجی رسانده‌ایم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه در ۱۰ ماه گذشته، ۱۲ تمرین و رزمایش داشته‌ایم، گفت: رزمایش «امنیت پایدار»، رزمایش تخصصی «ناوشکن»، رزمایش تخصصی «جنگ‌های الکترونیک»، رزمایش تخصصی «پرتاب اژدر»، رزمایش تخصصی «پرتاب موشک»، رزمایش تخصصی «زیردریایی» و عملیات ویژه از جمله این رزمایش‌ها است.

 


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 9 آذر 1394برچسب:, | 12:38 | نویسنده : یاسین |

 

ما به آمریکایی‌ها بدبینیم و هیچ اعتمادی به آنان نداریم، دولت آمریکا غیرقابل اعتماد ،خودبرتربین ، غیرمنطقی و عهدشکن است.

برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 9 آذر 1394برچسب:, | 12:34 | نویسنده : یاسین |

مله جنگنده‌ها به پایگاه هوایی شبیه‌سازی شده کشور متخاصم و توجه به جزئیات آن را باید از مهم ترین اقدامات رزمایش اخیر نیروی هوایی ارتش دانست که پیام صریحی بود به دشمنان جمهوری اسلامی ایران در منطقه.

پنجمین رزمایش هوایی «فداییان حریم ولایت» با محوریت پایگاه هشتم شکاری اصفهان و با حضور اسکادرانهای پروازی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مدت 2 روز به مرحله اجرا در آمد.در این تمرین گسترده هوایی، انواع جنگنده های شکاری بمب افکن و رهگیر، هواپیماهای ترابری سنگین و متوسط، سوخت رسان، ارتباطی، شناسایی، بالگردها و هواپیماهای بدون سرنشین حضور داشتند و با اجرای 3 مرحله عملیاتی متفاوت شامل «گسترش و شناسایی منطقه درگیری»، «تمرین درگیری هوایی، شلیک تسلیحات هوا به سطح و پدافند غیرعامل» و نهایتا «بازگشت به پایگاه مبدا» بخشی از توان رزمی نهاجا را به نمایش گذاشتند.

 


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 9 آذر 1394برچسب:, | 12:33 | نویسنده : یاسین |

افسران - قابل توجه ، پوست سگ با دباغی پاک نمیشود اهل دلاش فهمیدن منظورمو


  حالا برخی هرچقدر از آمریکا تعریف کنید بازم آمریکا آمریکاست و تعریف و تمجید شما باعث نمیشه ازخباثتش کم کنه ، به قول معروف پوست سگ با دباغی پاک نمیشود یعنی هرچقدر هم پوست سگ رو دباغی کنید باز هم ذات نجسی دارد




برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 10 آبان 1394برچسب:, | 10:7 | نویسنده : یاسین |
 
تاریخ : سه شنبه 24 شهريور 1394
 
بازدید : 50
نویسنده : parsa
 
 
 

حمله جنگنده‌ها به پایگاه هوایی شبیه‌سازی شده کشور متخاصم و توجه به جزئیات آن را باید از مهم ترین اقدامات رزمایش اخیر نیروی هوایی ارتش دانست که پیام صریحی بود به دشمنان جمهوری اسلامی ایران در منطقه.

پنجمین رزمایش هوایی «فداییان حریم ولایت» با محوریت پایگاه هشتم شکاری اصفهان و با حضور اسکادرانهای پروازی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مدت 2 روز به مرحله اجرا در آمد.در این تمرین گسترده هوایی، انواع جنگنده های شکاری بمب افکن و رهگیر، هواپیماهای ترابری سنگین و متوسط، سوخت رسان، ارتباطی، شناسایی، بالگردها و هواپیماهای بدون سرنشین حضور داشتند و با اجرای 3 مرحله عملیاتی متفاوت شامل «گسترش و شناسایی منطقه درگیری»، «تمرین درگیری هوایی، شلیک تسلیحات هوا به سطح و پدافند غیرعامل» و نهایتا «بازگشت به پایگاه مبدا» بخشی از توان رزمی نهاجا را به نمایش گذاشتند.

 

 

 




برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 9 آبان 1394برچسب:, | 16:43 | نویسنده : یاسین |

سردارجعفری:باید ازمناقشه بر سرمتن برجام پرهیز کرد/انقلاب اسلامی قابل تبدیل شدن به جمهوری اسلامی نیست

 

سیاست > نظامی - تسنیم نوشت: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی قابل تبدیل شدن به جمهوری اسلامی نیست، گفت: باید مراقب نفوذ فکری، فرهنگی و سیاسی دشمن باشیم.

سردار سرلشکر محمدعلی جعفری در کنگره سرداران و 2400 شهید استان چهارمحال و بختیاری با گرامی‌‌داشت یاد و خاطره شهیدان دوران دفاع مقدس اظهار داشت: برخی امروز می‌گویند انقلاب اسلامی به جمهوری اسلامی تبدیل شده که این یکی از حرف‌های پوشش‌دار است.


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 9 آبان 1394برچسب:, | 16:41 | نویسنده : یاسین |
آمار عربستان از دفن حجاج ایرانی در مکه
روزنامه عکاظ چاپ عربستان از تدفین 20 حاجی ایرانی در مکه مکرمه خبر داد.
0

به گزارش سرویس کشکول جام نیوز، "حمید یوسف،" عضو دفتر امور حجاج ایران به روزنامه عکاظ عربستان گفت: 20 حاجی ایرانی، پس از شناسایی در مکه مکرمه به خاک سپرده شدند.

 

وی همچنین با اعلام اینکه 240 متوفی در فاجعه منا در دو گروه به ایران منتقل شدند، از انتقال گروه سوم کشته شدگان این حادثه خبر داد. وی اعلام کرد گروه سوم شامل 100 نفر از جان باختگان بود که روز گذشته به ایران منتقل شدند.

 


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 15 مهر 1394برچسب:, | 15:34 | نویسنده : یاسین |

سردارجعفری:باید ازمناقشه بر سرمتن برجام پرهیز کرد/انقلاب اسلامی قابل تبدیل شدن به جمهوری اسلامی نیست

سیاست > نظامی - تسنیم نوشت: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی قابل تبدیل شدن به جمهوری اسلامی نیست، گفت: باید مراقب نفوذ فکری، فرهنگی و سیاسی دشمن باشیم.

سردار سرلشکر محمدعلی جعفری در کنگره سرداران و 2400 شهید استان چهارمحال و بختیاری با گرامی‌‌داشت یاد و خاطره شهیدان دوران دفاع مقدس اظهار داشت: برخی امروز می‌گویند انقلاب اسلامی به جمهوری اسلامی تبدیل شده که این یکی از حرف‌های پوشش‌دار است.


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 15 مهر 1394برچسب:, | 15:33 | نویسنده : یاسین |

 

 15:25

 

به گزارش "بوشهرنیوز" تایمز آو اسرائیل نوشت: روسیه تحویل موشک های اس سیصد به تهران را آغاز کرده است. این روزنامه نوشت: روسیه تحویل سامانه دفاعی پیشرفته اس سیصد به ایران را براساس توافقنامه به دست آمده میان دو کشور در اوایل سال جاری، آغاز کرده است.در ماه اوت،‌دو کشور اعلام کردند که روسیه تحویل این سامانه دفاعی پیشرفته را در اواخر سال جاری شروع خواهد کرد. ضمن این که دو کشور بعد از به دست آمدن توافق هسته ای بین ایران و شش قدرت جهانی در ماه ژوئیه درباره توسعه روابط نظامی گفتگو کردند.اسرائیل، همواره به دنبال این بوده است که فروش سامانه دفاعی اس سیصد به ایران را بلوکه کند، بویژه این که تحلیلگران معتقدند این سامانه موشکی می تواند مانع حمله نظامی اسرائیل به تاسیسات هسته ای ایران شود.برخی مقامات ابراز نگرانی کرده اند که این سیستم ها به دست سوریه و حزب الله برسد و تفوق هوایی منطقه ای اسرائیل را کم رمق کند.


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 15 مهر 1394برچسب:, | 15:30 | نویسنده : یاسین |

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

بستن راه‌های نفوذ آمریکا در کشور توسط پدافند غیرعامل

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: یکی از اقدامات پدافند غیرعامل مربوط به بستن راه‌های نفوذ آمریکا در کشور است؛ برای همین منظور پدافند غیرعامل اهمیت بیشتری دارد.

 




برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 15 مهر 1394برچسب:, | 15:28 | نویسنده : یاسین |

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

استفاده هوشمندانه ناجا از ظرفیت‌های نهادهای مردمی در تولید و ارتقای امنیت اجتماعی

 
 
پایگاه مردمی ارتش ::ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی ضمن گرامی‌داشت هفته نیروی انتظامی، بر استفاده هوشمندانه این نیرو از ظرفیت‌های نهادهای مردمی در تولید و ارتقای امنیت اجتماعی تأکید کرد.

 


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 15 مهر 1394برچسب:, | 15:26 | نویسنده : یاسین |

سه شنبه 14 مهر 1394برچسب:,

 

14:7

 

تهدیدات علیه ایران درحال تحول اساسی است/ مراکز خطرناکی در تهران وجود دارد که باید جابجا شوند

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری میزان، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل صبح امروز در نشست خبری اظهار داشت: سازمان پدافند غیرعامل در اساسنامه جدید، طراز وزارت خانه را در حوزه کشوری و طراز نیرو در حوزه لشکری را دارد.وی افزود: رییس سازمان نیز طبق اساسنامه، با پیشنهاد ریاست ستاد کل نیروهای مسلح و تایید مقام معظم رهبری منصوب می شود.جلالی همچنین از احصای 8 رویکرد جدید سازمان پدافند غیرعامل برای مقابله با 8 تهدید موثر علیه کشور خبر داد و گفت: این پدافندها در حوزه‌های سایبری، زیستی، پرتوی، شیمیایی، کالبدی، اقتصادی، مردم محور و دفاع آمادگی و عمومی خواهد بود.وی با بیان اینکه در 31 شهر بزرگ کار توجه به پدافند برای مقابله با حوادث را آغاز کردیم، اظهار داشت: اماکنی مانند عسلویه که سرمایه کشور محسوب می‌شوند، به دلیل عدم توجه به پدافند غیر عامل در کنار توسعه، آسیب پذیری های کشور را افزایش می دهند.رئیس سازمان پدافند غیرعامل تاکید کرد: مراکز بسیار زیاد خطرناکی در تهران وجود دارد که باید جابجا شوند.سردار جلالی در بخش دیگری از این نشست با بیان اینکه پس از برجام، مجموعه ای از تهدیدات و رویکرد جدید دشمن، کشور را در بر می‌گیرد، افزود: باید تهدیدشناسی جدیدی در حوزه برجام داشته باشیم چراکه چهره تهدیدات پس از برجام تغییر خواهد کرد.


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 15 مهر 1394برچسب:, | 15:24 | نویسنده : یاسین |

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سپاه نیوز، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه جلسه قرارگاه دریایی خاتم الانبیاء (ص) اظهار کرد: سپاه همه ظرفیت های ممکن برای واکنش سریع و خشن ایران در راستای تحقق اراده رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی، برای پاسخگو کردن آل سعود به فاجعه هولناک منا و اعاده ی حقوق زائران قربانی شده در مذبح منا را آماده کرده و در انتظار اجرای دستوریم. وی افزود: سپاه قاطعانه و مقتدرانه در صورت ضرورت برای هر اقدامی، در هر زمان و هر منطقه، برای دفاع از عزت مسلمین و حرمت آنان به ویژه مردم انقلابی ایران در مقابل حکام ظالم و جاهل آل سعود، آماده است و انتقام سخت این جنایت هولناک را از آل سعود خواهد گرفت. فرمانده کل سپاه با اشاره به جنایت ها و خباثت های رژیم آل سعود علیه امت اسلامی تصریح کرد: جهان اسلام از خیانت ها و جهالت های ابولهب گونه ی آل سعود نظیر کشتار مردم یمن، آواره سازی مردم عزیز سوریه، سرکوب مردم بحرین، کشتارهای فرقه ای در عراق و ایجاد تفرقه های قومی و تروریسم پروری در همه جا به ستوه آمده و قریباً در خشم مسلمانان ذوب خواهند شد.


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 15 مهر 1394برچسب:, | 15:23 | نویسنده : یاسین |
یی را که قرآن از آن ها یاد کرده است

حجت اسلام و المسلمین حسن کمالی در گفتگو با خبرنگار حوزه جوانان و خانواده گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در قرآن از شرایط اصلی غذا حلال و پاک بودن آن است، همچنین به  زیتون قسم یاد شده  است و به  انجیر زمانی که خداوند قسم یاد می کند نشان دهنده این  است که این  میوه ها از خاصیت بالایی برخوردارند و برای سلامتی انسان مفید می باشند. همچنین در قرآن از میوه هایی نظیر انار و انگور هم یاد شده است.
 
وی عنوان کرد: در میوه های قرآنی شفا و رحمت الهی نهفته است انجیر از نظر هضم بسیار راحت و مناسب برای تمام سنین می باشد.
 
روغن زیتون هم خواص طبی بسیاری دارد و برای دردهای عضلانی کاربرد دارد در روایات تأکید شده است که کشمش برای تقویت حافظه بسیار موثر است  پیامبر(ص) در روایتی آدابی مخصوص را  برای خوردن غذا بیان داشتند که می فرمایند: در حال راه رفتن غذا نخورید یاد خدا باشید و بسم الله بگویید شکر خدا کنید از غذای خود رضایت داشته باشید از مستحبات است  که هنگام خوردن غذا با  وضو باشید حتماً حتی اگر یک لیوان آب می نوشید آن را  مزه مزه کنید.
 
وی افزود: در آیه 14 سوره نحل خداوند می فرماید، خدا در دریاها غذا هایی قرار داده است که گوشت تازه است از غذاهای تازه بهره ببرید و خداوند در آیه (5) سوره نحل می فرمایید چهار پایان  را برای شما قرار دادیم برای گرما و سرما غذای شما موثر است.

برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 15 مهر 1394برچسب:, | 15:22 | نویسنده : یاسین |
تاریخ : سه شنبه 24 شهريور 1394
بازدید : 36
نویسنده : parsa
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار پرشور هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم، با هشدار درباره تلاش های فریب کارانه آمریکا برای نفوذ از برخی روزنه ها، «اقتصاد قوی و مقاوم»، «توسعه روزافزون علم» و «حفظ و تقویت روحیه انقلابی گری بخصوص در جوانان» را سه عامل مقابله مقتدرانه با دشمنی های پایان ناپذیر شیطان بزرگ اعلام کردند و با بیان برخی نکات درباره انتخابات اسفند 94، افزودند: نتیجه هر انتخابات نیز مانند تک تک آرای مردم، حق الناس است و با همه وجود، از این حق ملت، دفاع خواهد شد.

برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 15 مهر 1394برچسب:, | 15:20 | نویسنده : یاسین |

مله جنگنده‌ها به پایگاه هوایی شبیه‌سازی شده کشور متخاصم و توجه به جزئیات آن را باید از مهم ترین اقدامات رزمایش اخیر نیروی هوایی ارتش دانست که پیام صریحی بود به دشمنان جمهوری اسلامی ایران در منطقه.

پنجمین رزمایش هوایی «فداییان حریم ولایت» با محوریت پایگاه هشتم شکاری اصفهان و با حضور اسکادرانهای پروازی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مدت 2 روز به مرحله اجرا در آمد.در این تمرین گسترده هوایی، انواع جنگنده های شکاری بمب افکن و رهگیر، هواپیماهای ترابری سنگین و متوسط، سوخت رسان، ارتباطی، شناسایی، بالگردها و هواپیماهای بدون سرنشین حضور داشتند و با اجرای 3 مرحله عملیاتی متفاوت شامل «گسترش و شناسایی منطقه درگیری»، «تمرین درگیری هوایی، شلیک تسلیحات هوا به سطح و پدافند غیرعامل» و نهایتا «بازگشت به پایگاه مبدا» بخشی از توان رزمی نهاجا را به نمایش گذاشتند.

 

 

 


برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 15 مهر 1394برچسب:, | 15:20 | نویسنده : یاسین |

تهران- ایرنا- ساعت رسمی کشور از ساعت 24 امشب (سی ام شهریورماه) یک ساعت به عقب کشیده می شود.

 

به گزارش ایرنا، براساس قانون تغییر ساعت رسمی کشور مصوب 1386 مجلس شورای اسلامی، ساعت رسمی کشور در ساعت 24 اول فروردین ماه هر سال یک ساعت به جلو کشیده می شود. مطابق همین قانون، ساعت رسمی کشور هر سال در ساعت 24 روز سی ام شهریور به وضعیت سابق برگردانده می شود.


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 30 شهريور 1394برچسب:, | 12:52 | نویسنده : یاسین |
 
انگور سیاه زیاد بخورید
ر اساس اعتقاد ما و آنچه که در طب اهل بیت آمده است افرادی که دچار مشکلات روان پریشی یا شیزوفرنی هستند را می‌توان با غذای سالم درمان کرد.
به این مطلب امتیاز دهید
0 0

به گزارش سرویس علمی جام نیوز به نقل از عصر ایران، درمان بیماری ها با انگور سیاه یک متخصص علوم زیستی و گیاهان دارویی و مشاور طب سنتی گفت: انگور در استخوان سازی, نقرس, اسید اوریک, بیماری‌های اعصاب و روان, رفع دردهای استخوانی و در تقویت عمومی بدن موثر است، همچنین در روایات آمده است که برای رفع غم و اندوه انگور سیاه مصرف کنید.

محمد دریایی متخصص علوم زیستی و گیاهان دارویی و مشاور طب سنتی اظهار داشت: بر اساس اعتقاد ما و آنچه که در طب اهل بیت آمده است افرادی که دچار مشکلات روان پریشی یا شیزوفرنی هستند را می‌توان با غذای سالم درمان کرد.

 

به گفته وی با مصرف روغن زیتون سالم, انار, دانه‌ انار و آب انار می‌توان وسواس و مشکلات روان پریشی مانند شیزوفرنی را برطرف کرد البته هر فرد را با توجه به مزاجش درمان می‌کنیم.

بسیاری از بیماری‌ها با مصرف انگور درمان می‌شود:
این متخصص علوم زیستی و گیاهان دارویی افزود: برخی از بیماری‌های روان پریشی را با انجیر که بستگی به مزاج افراد دارد و برخی را با خرما و برخی را با انگور می‌توان درمان کرد البته ناگفته نماند بسیاری از بیماری‌ها با مصرف انگور درمان می‌شود.

رفع دردهای استخوانی, نقرس, اسید اوریک و بیماری‌های روانی با مصرف انگور:
دریایی عنوان کرد: انگور و آب انگور در استخوان سازی, بیماری نقرس, اسید اوریک, بیماری‌های اعصاب و روان, رفع دردهای استخوانی, تقویت عمومی بدن و ... موثر است، همچنین انگور و آب انگور به عنوان ماده غذایی است که به پاکسازی عمومی بدن کمک می‌کند.

رفع غم و اندوه با مصرف انگور سیاه:
وی ادامه داد: در حدیثی از امام جعفر صادق علیه السلام نقل شده است که فرمودند: پس از طوفان نوح که آب زمین را شست و حضرت نوح در قبرستان‌ها استخوان مردگان را دیـد، بـی‌تـابـی شدیدی را آغـاز کرد و بـسیـار انـدوهـنـاک گـشـت. خـداونـد متعال به او وحی کرد که انگور سیاه بخور تا غم و اندوه تو برطرف شود.

 

این متخصص علوم زیستی و گیاهان دارویی خاطرنشان کرد: انگور سیاه سرشار از آنتی اکسیدان‌های بسیار قوی, املاح و ویتامین‌های با ارزش دارد که می‌تواند خون را شستشو دهد؛ بنابراین انگور سیاه یک غذای کامل است.

 


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 30 شهريور 1394برچسب:, | 12:51 | نویسنده : یاسین |

سال ها پشت سر هم می گذرد و کلیه های ما خونی که سرشار از نمک، سموم و دیگر مواد ناخواسته در درون آن است، را تصفیه می کنند. با گذشت زمان نمک در کلیه تجمع می یابد و نیاز به تمیز کردن با درمان بیشتری را پیدا می کنند. با در نظر گرفتن سلامت کلیه ها ما چگونه می توانیم بر این مشکل غلبه کنیم. بسیار آسان است. ابتدا یک بسته جعفری را شسته و سپس خرد کنید و در یک ظرف ریخته و با مقداری آب به مدت 10 دقیقه بجوشانید و سپس بگذارید خنک شود و سپس آن را در ظرفی ریخته و در یخچال بگذارید تا خنک شود. هر روز یک لیوان از آب جعفری که به این طریق درست کرده بودید بنوشید و شما متوجه خواهید شد که همه سموم و نمک و مواد سمی از کلیه توسط ادرار دفع می شود و همچنین شما می توانید احساس خوبی را تجربه کنید که تا کنون آن را درک نکرده بودید،جعفری به عنوان بهترین پاک کننده و درمان برای کلیه ها شناخته شده است که یک سبزی و بهتر است بگویم یک درمان کاملا طبیعی است.


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 30 شهريور 1394برچسب:, | 12:50 | نویسنده : یاسین |
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار پرشور هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم، با هشدار درباره تلاش های فریب کارانه آمریکا برای نفوذ از برخی روزنه ها، «اقتصاد قوی و مقاوم»، «توسعه روزافزون علم» و «حفظ و تقویت روحیه انقلابی گری بخصوص در جوانان» را سه عامل مقابله مقتدرانه با دشمنی های پایان ناپذیر شیطان بزرگ اعلام کردند و با بیان برخی نکات درباره انتخابات اسفند 94، افزودند: نتیجه هر انتخابات نیز مانند تک تک آرای مردم، حق الناس است و با همه وجود، از این حق ملت، دفاع خواهد شد.

برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 30 شهريور 1394برچسب:, | 12:49 | نویسنده : یاسین |

حمله جنگنده‌ها به پایگاه هوایی شبیه‌سازی شده کشور متخاصم و توجه به جزئیات آن را باید از مهم ترین اقدامات رزمایش اخیر نیروی هوایی ارتش دانست که پیام صریحی بود به دشمنان جمهوری اسلامی ایران در منطقه.

پنجمین رزمایش هوایی «فداییان حریم ولایت» با محوریت پایگاه هشتم شکاری اصفهان و با حضور اسکادرانهای پروازی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مدت 2 روز به مرحله اجرا در آمد.در این تمرین گسترده هوایی، انواع جنگنده های شکاری بمب افکن و رهگیر، هواپیماهای ترابری سنگین و متوسط، سوخت رسان، ارتباطی، شناسایی، بالگردها و هواپیماهای بدون سرنشین حضور داشتند و با اجرای 3 مرحله عملیاتی متفاوت شامل «گسترش و شناسایی منطقه درگیری»، «تمرین درگیری هوایی، شلیک تسلیحات هوا به سطح و پدافند غیرعامل» و نهایتا «بازگشت به پایگاه مبدا» بخشی از توان رزمی نهاجا را به نمایش گذاشتند.

 


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 30 شهريور 1394برچسب:, | 12:46 | نویسنده : یاسین |

عد از شهادت امام جواد(ع)، فرزندشان امام هادی(ع) به تغسیل و تکفین و نماز بر ایشان پرداخت، هر چند معتصم می‌خواست که حضرت مخفیانه دفن شود، ولی شیعیان به این امر آگاه شدند و حدود 12 هزار نفر جوادالائمه(ع) را تشییع کردند.


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 23 شهريور 1394برچسب:, | 12:50 | نویسنده : یاسین |

خبرگزاری فارس: تاکید‌ فرمانده معظم کل قوا ‌بر توسعه سواحل مکران/نیروی دریایی پیشروست

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از   خبرگزاری فارس از کنارک، سردار سرتیپ پاسدار دکتر حسین دهقان که با همراهی فرمانده نیروی دریایی ارتش، وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مسئولان از ‌‌منطقه سوم دریایی کنارک بازدید می‌کرد، با اشاره به ‌تاکیدات فرمانده معظم کل قوا مبنی بر توسعه سواحل مکران اظهار داشت: پس از تاکیدات ایشان نیروی دریایی برای حضور در منطقه و توسعه آن پیشرو بوده است‌. وی با اشاره به استقرار واحدهای نظامی زودتر از سایر ارگان‌ها و سازمان‌ها در این منطقه تصریح کرد: ‌‌با استقرار واحدهای تولیدی و اقتصادی و مشارکت بخش خصوصی در ایجاد این واحدها می‌توان به توسعه منطقه کمک کرد‌. وزیر دفاع با اشاره به همکاری نیروی دریایی ارتش در ‌توسعه سواحل خاطرنشان کرد: این نیرو برای توسعه سواحل مکران تمامی همکاری‌ها را خواهد داشت. ‌امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه ‌ایجاد زیرساخت‌ها در سواحل مکران و حضور مقتدرانه نیروی دریایی در این منطقه در آینده‌ای نزدیک شاهد توسعه سواحل مکران خواهیم بود، گفت: عزیمت صیادان به آب‌های دور و امنیت شناور‌های کشور در اقیانوس هند ‌نتیجه حضور مقتدرانه نیروی دریایی ‌‌ا‌ست.‌


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 23 شهريور 1394برچسب:, | 12:49 | نویسنده : یاسین |

به گزارش جهان نیوز: اخیرا عکسی در شبکه‌های مجازی منتشر شده که در آن شرکت کوکاکولا در اقدامی موهن و اهانت آمیز نام مبارکه حضرت زهرا(س) را بر روی قوطی نوشابه حک کرده است. جهان نیوز:این چندمین بار است که شرکت کوکاکولا دست به اقدامات توهین آمیز به مقدسات مسلمانان به خصوصو شیعیان زده است. نکته قابل تامل توطئه برخی کشور‌های عربی و شبکه وهابیت برای ادامه توهین به مقدسات شیعیان و خاندان اهل بیت است.


اقدام توهین آمیز کوکاکولا علیه شیعه +عکس

برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 23 شهريور 1394برچسب:, | 12:48 | نویسنده : یاسین |

شهادت امام جواد ع ، زندگینامه امام تقی ع ، شهادت امام تقی ع، کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله کمپین عاشقان ظهور، عشاق المهدی ،


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 23 شهريور 1394برچسب:, | 12:44 | نویسنده : یاسین |
در روایات آمده است که این سنگ در آغاز سفید بود، اما گناهانی که فرزندان آدم انجام دادند، سبب سیاه شدن آن گردید.

به گزارش خبرنگار اتاق خبر 24

حجرالاسود یا سنگ سیاه، از اجزای بسیار مقدس مسجدالحرام بوده و در رکن اسودِ کعبه در ارتفاع ۵/ ۱ متری قرار گرفته است. این سنگ مقدس، پیش از اسلام و پس از آن، همواره مورد اعتنا و توجه کامل بوده و در حقیقت در شمار عناصر اصلی کعبه بوده است.

به لحاظ همین تقدّس، رسول خدا (ص) آن را نگاه داشت و دیگر سنگهایی را که به شکل بت ساخته شده بود، به دور ریخت.
حجرالأسود در حادثه تخریب کعبه، که پنج سال پیش از بعثت صورت گرفت، در فاصله‌ای دور از مسجد واقع شد. در زمان نصب آن به جای خود، قریش به نزاع پرداختند، اما با درایت رسول خدا (ص)، و انتقال آن توسط عبای مبارک به طوری که همه سران طوایف گوشه‌ای از آن را گرفته بودند، همه قریش در فضیلت آن سهیم شدند و عاقبت به دست خود آن حضرت نصب گردید. به مرور زمان و در اثر تحوّلات و تغییرات، از حجمِ نخستینِ این سنگ کاسته شد و حتی به چند پاره تقسیم گردید که آخرین بار قسمتهای مختلف آن را به یکدیگر متصل کردند و آن را در محفظه‌ای نقره‌ای قرار دادند. در حال حاضر تنها به آن اندازه که برای بوسیدن و استلام لازم است، جای گذاشته‌اند.

در بسیاری از روایات آمده است که حجرالأسود از سنگهای بهشتی است و همراه آدم (ع) به زمین فرود آمد.

در نقلی از ابن‌عباس آمده است که اگر کسی‌با رسول‌خدا (ص) بیعت نکرد و سپس حجرالاسود را استلام نمود، با خدا و رسول (ص) بیعت کرده است.

 

حجر الاسود

 

همچنین در روایات آمده است که این سنگ در آغاز سفید بود، اما گناهانی که فرزندان آدم انجام دادند، سبب سیاه شدن آن گردید.

از رسول خدا (ص) نقل شده است که فرمود:

«فالله تعالی یُحْییه یَوْم القیامة، له عَینان یُبْصر بهما، و لسانٌ یَنطق فیَشهد علی مَنِ‌اسْتَلَمه».
 

«خداوند در روز قیامت، حجر الاسود را زنده می‌کند، در حالی که دو چشم بینا و زبانی گویا دارد و شهادت می‌دهد که چه کسی آن را استلام کرده است».


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 23 شهريور 1394برچسب:, | 12:43 | نویسنده : یاسین |


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 23 شهريور 1394برچسب:, | 12:42 | نویسنده : یاسین |
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 13 صفحه بعد
.: Weblog Themes By RoozGozar.com :.

  • قالب وبلاگ
  • اس ام اس
  • گالری عکس