برخی با بزک‌کردن چهره آمریکا فرصت خنجر زدن برای او ایجاد می‌کنند/ پیشرفت و قدرت ملت موجب روی آوردن دشمنان به مذاکرات هسته‌ای شد            به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز (سه شنبه) در دیدار پرشور هزاران نفر از دانشجویان و دانش آموزان، مبارزه ملت ایران با استکبار را مبارزه ای «منطقی، خردمندانه و متکی بر تجربیات تاریخی» خواندند و با استناد به مشکلات و ضرباتی که به علت اعتماد به امریکا و ساده اندیشی برخی سیاسیون، در تاریخ معاصرِ کشور بوجود آمده افزودند: امریکا، همان امریکای قدیم است اما عده ای مغرض و یا ساده لوح تلاش می کنند این دشمن توطئه گر را در افکار عمومی ملت به فراموشی و غفلت بسپارند تا امریکا در فرصتی مناسب خنجر را از پشت فرو کند.


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 9 آذر 1394برچسب:, | 12:57 | نویسنده : یاسین |
ه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مطالعات نشان داده است جوشانده هسته خرما برای دفع سنگ کلیه و بیماری‌های مثانه مفید است و جوشانده شکوفه آن نیز سرشار از خواص دارویی است مانند خاصیت ضدعفونی‌کنندگی و برای بینایی و شنوایی و درد مفاصل نیز بسیار مفید است.

همچنین وجود فسفر در خرما اعمال مغزی را بیشتر بکار انداخته و تحریکات دفاعی را افزایش می‌دهد. خرما حاوی ویتامین های A ، B، E وC و مواد قندی و آهن است؛‌ از دیگر امتیازات آن سرشار بودن آن از منیزیم است.


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 9 آذر 1394برچسب:, | 12:53 | نویسنده : یاسین |

در صورتی که هادی عملاً فرماندهی حمله به تعز را در دست داشته باشد، شکست در این عملیات راه را برای ائتلاف سعودی جهت مقصر جلوه دادن هادی و معرفی کردن وی به عنوان عامل شکست هموار می کند، در چنین حالتی احتمال حذف هادی که به نظر می رسد، مهره ای سوخته برای سعودی ها شمرده می شود، از معادله یمن به راحتی فراهم می شود.

چرا سعودی‌ها تصمیم گرفتند، «هادی» را به «عدن» باز گردانند
گروه بین‌الملل مشرق -«عبدربه منصور هادی»، رئیس جمهوری فراری یمن هفته گذشته به خواست عربستان سعودی، وارد شهر «عدن» شد، در حالی که ائتلاف متجاوز سعودی هنوز نتوانسته اند، امنیت این شهر را برقرار کنند.
اوضاع میدانی یمن همزمان با ورود هادی به عدن
هادی در حالی دوباره به عدن بازگشت که طی دو ماه گذشته نه تنها تحولات میدانی به نفع ائتلاف متجاوز سعودی نیست، بلکه نیروهای یمنی پیشروی های قابل توجهی را در برخی محورهای عملیاتی جنوب یمن محقق کردند که از جمله آن در دست گرفتن کنترل شهر «دمت» میان دو استان «إب» و «ضالع» اواسط آبان ماه بود، شهری که از سمت ضالع دروازه ورود به عدن شمرده می شود.

برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 9 آذر 1394برچسب:, | 12:52 | نویسنده : یاسین |

 

اس 300

سفیر ایران در روسیه از به جریان افتادن روند تحویل سامانه موشکی اس 300 به ایران، توسط روسیه خبر داد.

به گزارش گروه امنیتی - دفاعی خبرگزاری تسنیم، مهدی سنایی سفیر ایران در روسیه طی سخنانی با اشاره به موضوع قرارداد تحویل سامانه موشکی اس 300 به ایران گفت: در این مسئله که روسیه در برخی مقاطع تحت‌تاثیر غرب تصمیم‌هایی گرفته است که در ذهنیت جامعه ایرانی نسبت به روس‌ها تاثیرگذار بوده است، شکی وجود ندارد.اما این اتفاق‌ها در شرایطی رخ داده بود که قطعنامه ١٩٢٩ در مورد ایران تصویب شده و فضای روانی بین‌المللی علیه ایران تحریک شده بود.

وی افزود: علاوه بر این در روسیه هم رئیس‌جمهوری متمایل به غرب روی کار بوده است و قرارداد اس 300 را لغو کرد. اکنون رویکرد روسیه در این خصوص اصلاح‌شده و قرارداد جدیدی منعقد شده و روند تحویل دادن اس 300 به ایران هم به جریان افتاده است.

سفیر ایران در روسیه در ادامه به اعتماد گفت: در مورد نیروگاه بوشهر هم نمی‌توانیم صرفا روس‌ها را مقصر بدانیم. نیروگاه بوشهر را آلمانی‌ها و ژاپنی‌ها نیمه‌کاره رها کرده بودند و رژیم صدام حسین هم این نیروگاه را بمباران کرده بود و این‌گونه نبود که ما در یک مناقصه بین‌المللی بوشهر را مطرح کردیم و از میان 20 کشور، وسیه انتخاب شده باشد و در آن زمان روسیه تنها گزینه ما بود.

سنایی ادامه داد: تاخیرهایی هم در احداث نیروگاه بوشهر صورت گرفت که مانند بسیاری از پروژه‌های داخلی است که با تاخیر اجرا می‌شود و بخش دیگری از این تاخیر هم می‌تواند به دلیل تعلل تکنیسین‌های روس باشد. بخش دیگر این تاخیر هم به دلیل کارشکنی تحریم‌ها بوده است.

 


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 9 آذر 1394برچسب:, | 12:51 | نویسنده : یاسین |
ولادیمیر پوتین در حاشیه دیدار با رهبر انقلاب یکی از قدیمی ترین نسخه های خطی قرآن کریم را به حضرت آیت الله خامنه ای اهدا کرد.

به گزارش مشرق، صبح امروز یک جعبه بزرگ همراه با پوتین وارد تهران شد و از زمان انتشار تصاویر این جعبه گمانه زنی های زیادی در این رابطه مطرح شد. برخی به اشتباه از آن به عنوان چمدان هسته ای پوتین یا همان «چگت» یاد کردند. اما پس از دیدار پوتین با رهبر معظم انقلاب مشخص شد  ولادیمیر پوتین در حاشیه دیدار با رهبر انقلاب یکی از قدیمی ترین نسخه های خطی قرآن کریم را به حضرت آیت الله خامنه ای اهدا کرده است.

هدیه پوتین به رهبری چه بود؟

هدیه پوتین به رهبری چه بود؟

هدیه پوتین به رهبری چه بود؟


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 9 آذر 1394برچسب:, | 12:50 | نویسنده : یاسین |

 

فرمانده نیروی دریایی ارتش درباره اظهارات وزیر خارجه یک کشور گفت: سن آن وزیر خارجه به اندازه سن کشورش است.دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در یک برنامه تلویزیونی، با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران منزوی و گوشه‌گیر نیست و این مرهون برکات خون شهدا و وجود انقلاب اسلامی است، گفت: حضور نیروی راهبردی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آب‌های آزاد به قصد تجاوز و اشغال هیچ کشوری نیست، بلکه هدف رساندن پیام صلح و دوستی او استفاده از نعمات دادادی در این عرصه است و در همه عرصه‌های بین‌المللی حضور خواهیم داشت. وی به اظهارات ضدایرانی  وزیر خارجه یکی از کشورهای منطقه واکنش نشان داد و گفت: امروز خیلی از این کشورهایی که در مورد ایران اظهارنظر می‌کنند جمع تاریخ آنان به اندازه هویت چندین ساله ایران نمی‌رسد. همین وزیر خارجه یک کشوری که علیه جمهوری اسلامی ایران صحبت کرده بود سن او اندازه سن کشورش است. فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران کشور باهویتی است و جایگاه بالایی دارد. جایگاه ما امروز و پس از انقلاب به برکت خون شهدا و پای کار آمدن جوان‌ها افزایش پیدا کرده است.دریادار سیاری از به آب‌اندازی ناوشکن سهند ظرف ماه‌های آینده خبر داد و گفت: ساخت ناوشکن سهند پیشرفت خوبی داشته و امیدواریم طی ماه‌های آینده به بهره‌برداری عملیاتی برسد.وی خاطرنشان کرد: رفت و آمد در آب‌های آزاد جهان حق همه ملت‌هاست و امروز که یک سوم مرز کشور ما دریایی است، تلاش خواهیم کرد به نحو احسن از این ظرفیت استفاده کنیم. 

 


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 9 آذر 1394برچسب:, | 12:50 | نویسنده : یاسین |

 

 

 

پای آمریکا و حامیانش را از منطقه قطع می‌کنیم

 

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::فرمانده کل ارتش گفت: ما بحران داعش در منطقه را با قدرت پشت سر می‌گذاریم و پای آمریکا و حامیانش را قطع می‌کنیم.به گزارش  پایگاه مردمی ارتشبه نقل از دفاع پرس؛ سید عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش صبح امروز با حضور در مراسم افتتاح دستاوردهای نیروی دریایی در پایگاه بوشهر، اظهار داشت: تشکیل گروههای تروریس در منطقه آخرین ترفند دشمنان است؛ داعش آخرین دست‌پروده آمریکا است که با توطئه و سرپرستی رژیم صهیونیستی و حماقت برخی کشورهایی که فریب خورده‌اند، شکل گرفته است.وی با بیان اینکه برای ما مسلم است که بحران را هم با قدرت پشت سر می‌گذاریم و پای آمریکا و حامیانش را از منطقه قطع می‌کنیم افزود: قدرت دریایی منطقه توسط مسلمانان در منطقه به‌دست می‌آید و ان شاالله با همکاری مسلمانان توطئه دشمن را خنثی و قلم‌شان پایشان را در منطقه خرد می‌کنیم.

برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 9 آذر 1394برچسب:, | 12:49 | نویسنده : یاسین |

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ برخی از منابع خبری اعلام کردند جنگندهای روسیه یک کاروان ترکیه ای را که در حال حرکت به سمت داخل خاک روسیه بودند، هدف قرار داد.

 

بر اساس گزارش ها، در این حملات 100 کامیون ترکیه منهدم شد و 7 نفر کشته شدند. 

 

دو فروند جنگنده اف۱۶ ترکیه روز سه‌شنبه یک فروند جنگنده سوخوی ۲۴ روسیه را نزدیک مرز سوریه و ترکیه سرنگون کردند. 

ترکیه می‌گوید دو هواپیمای روسیه بدون توجه به هشدارها، حریم هوایی ترکیه را نقض کردند؛ اما روسیه این ادعا را رد می‌کند و می‌گوید جنگنده روس نزدیکی مرز ترکیه در خاک سوریه هدف قرار گرفته است


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 9 آذر 1394برچسب:, | 12:49 | نویسنده : یاسین |
تاريخ : دو شنبه 9 آذر 1394برچسب:, | 12:45 | نویسنده : یاسین |
تاريخ : دو شنبه 9 آذر 1394برچسب:, | 12:43 | نویسنده : یاسین |
 

جامانده

اللهم ارزقنا زیاره الحسین علیه السلام

 


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 9 آذر 1394برچسب:, | 12:41 | نویسنده : یاسین |

وزنامه انگلیسی در گزارشی به امیدواری مقام‌های غربی در بروز اختلاف در روابط ایران و روسیه اشاره کرد.

خبرگزاری فارس: بزرگترین امید غرب بروز اختلاف در اتحاد تهران و مسکو است/ مسکو بارها بر عدم تغییر مواضع خود درباره اسد تاکید کرده است
 

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس،  روزنامه انگلیسی «فایننشل تایمز» در گزارشی نوشت: نگاه غرب به بروز اختلاف بین اتحاد ایران و روسیه در امور سوریه است. یکی از مهمترین سئوال‌های بی‌پاسخ در جستجو برای پایان بخشیدن به نبرد خونین در سوریه میزان دوام اتحاد بین مسکو و تهران است.

بر اساس این گزارش، چشم انداز قابل توجه عملیات هماهنگ ایران و روسیه در سوریه خط بطلانی بر یک قرن سوظن و بد گمانی بین آن‌ها شده است. انتظار می‌رود  موضوع سوریه در دستور کار سفر فردا (دوشنبه) «ولادیمیر پوتین» به تهران باشد.

«کریستوفر هیل» کارشناس اندیشکده انگلیسی «چتم هاوس» در این باره گفت: «ایران و روسیه در ظاهر دوست اما در واقع رقیب یکدیگرند. هرچند روابط این دو بعد از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی سابق گرم شده اما به نظر می‌رسد در اهداف بلند مدت با هم اختلاف دارند.»

در ادامه این گزارش با اشاره به تفاوت نگاه ایران و روسیه در امور سوریه منجمله این‌که اهداف اصلی ایران در جنوب سوریه  و حفظ مسیر ارتباط با نیروهای مقاومت حزب‌الله لبنان است اما روسیه در نقطه مقابل اهدافی سیاسی ژئو پلتیکی در سر دارد و دورخیز به سوی ساحل غربی این کشور یعنی پایگاه دریایی طرطوس که از آنجا حملات هوایی علیه مخالفان حکومت اسد انجام می‌دهد را کرده است، نوشت: بزرگترین امیدواری مقام‌های غربی شکست در اتحاد آن‌ها و ایجاد اختلاف در مورد دیدگاه این دو کشور درباره «بشار اسد» رییس جمهور سوریه است.

این روزنامه انگلیسی در خاتمه نوشت: روسیه البته تاکنون به شدت بروز اختلاف با ایران در این زمینه را رد کرده است به طوری‌که «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه هفته گذشته بارها تاکید کرد که مواضع مسکو در قبال اسد تغییری نکرده و به غرب درباره کناره گیری اسد از قدرت به عنوان یک پیش شرط برای گذار سیاسی در سوریه هشدار داد.

روزنامه آمریکایی «وال‌استریت ژورنال» نیز اخیرا در گزارشی با این مضمون به نقل از  آنچه که این روزنامه دیپلمات‌‌هایی خواند که برای پایان بحران طولانی سوریه تلاش می‌کنند، تصریح کرد: واشنگتن و متحدان عرب آن در منطقه در تلاشند روسیه را از ائتلاف با ایران که به بقای دولت بشار اسد کمک کرده است، خارج کنند.

این تلاش‌ها که با دیدارهای سران عرب منطقه با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه همراه بوده، در نظر دارد روسیه را قانع کند تا مدت باقی ماندن بشار اسد در قدرت، محدود باشد.

این روزنامه همچنین مدعی شد که اگر روسیه بخواهد به موضع ایران مبنی بر بقای اسد در قدرت ملتزم بماند، در سطح بین‌المللی راه حلی برای بحران سوریه به نتیجه‌ نخواهد رسید.

وال استریت ژورنال نوشت: مقامات آمریکایی و اروپایی امروز پنج‌شنبه با اشاره به اینکه افزایش تنش بین ایران و روسیه بر سر آینده سوریه قابل مشاهده است، این ادعا را مطرح کرده‌اند که ایران به علت محدودیت منابع، برخی نیروهای خود را در هفته‌های اخیر از سوریه خارج کرده است.

این روزنامه افزود: دیپلمات‌های ارشد همچنین مدعی هستند، پوتین در دیدارهای اخیر خود با مقامات سعودی، اماراتی و اسرائیلی وعده داده است که در هر راه حل مبتنی بر گفت‌وگو درباره بحران سوریه، نفوذ ایران در سوریه کم خواهد شد.

 


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 9 آذر 1394برچسب:, | 12:41 | نویسنده : یاسین |
 
بشار اسد
رئیس جمهوری سوریه با بیان اینکه بدون شکست داعش نمی توان هیچ اقدام سیاسی محسوسی انجام داد، گفت: اگر برخی کشورها از حمایت تروریسم دست بردارند، سوریه نیز از پیشنهادهای خوبی که ارائه شود، حمایت می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، «بشار اسد» رئیس جمهوری سوریه در مصاحبه با شبکه «فونیکس» تلویزیون چین با طرح این مطلب که از بحران سوریه به جنگ داخلی تعبیر شود مخالفت کرد و گفت: عوامل داخلی موجب به وجود آمدن جنگ داخلی می شوند حال آنکه بحران سوریه ناشی از دخالت کشورهای حامی تروریسم است که به طورعلنی هدف خود را تغییر دولت دمشق اعلام می کنند.

وی در توضیح تفاوت حملات روسیه و ائتلاف آمریکایی گفت: یک سال از ائتلاف آمریکایی مبارزه با داعش می گذرد و در طول این مدت تروریست ها پیشرفت بیشتری حاصل کرده و موفق به جذب نیروهای بیشتری از سراسر دنیا شده اند حال آنکه در طول نخستین ماه از حضور روسیه، هزاران نفر از همان تروریست ها مجبور به عقب نشینی و فرار از سوریه به مقصد ترکیه و دیگر کشورها شدند.  

بشار اسد در پاسخ به این سؤال که ایدئولوژی داعش از کجا ریشه می گیرد گفت: ایدئولوژی داعش مشابه ایدئولوژی وهابیت است. این خانواده آل سعود بود که به طور رسمی از موسسات وابسته به وهابیت حمایت کرد و البته چهره های وهابی زیادی هم وجود دارند که منابع مالی این گروه را تامین می کنند. به لحاظ لجستیکی، ترکیه در همکاری با عربستان سعودی و قطر همه حمایت های صورت گرفته از داعش در زمینه منابع انسانی، مالی، فروش نفت و غیره را انجام می دهد و البته آمریکا و کشورهای غربی نیز از همه این اتفاقات چشم پوشی می کنند.

وی ادامه داد: نیروی داعش از ترکیه و با حمایت شخصی «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهوری این کشور وارد سوریه می شود. پول داعش از طریق ترکیه، قطر و عربستان تامین می شود. نفت داعش از سوریه به ترکیه می رود چرا که بیشتر چاه های نفتی به ترکیه و عراق نزدیک تر هستند. اما آنها نمی توانند این نفت را از طریق عراق به فروش برسانند چرا که این کشور با داعش مبارزه می کند حال آنکه ترکیه از داعش حمایت می کند. بنابراین، ترکیه تنها شاهراه داعش است.

بشار اسد در پاسخ به این سؤال که راه آشتی با کشورهایی چون ترکیه و عربستان سعودی چیست، گفت: هدف اصلی ما به عنوان سیاستمدار، دولت و حکومت خدمت به مردم است بنابراین ما مجبور به پیروی از هر پیشنهاد خوبی هستیم که ارائه شود. بنابراین اگر این کشورها آماده توقف حمایت از تروریسم هستند، ما هم مشکلی با این قضیه نداریم. قرار نیست در گذشته زندگی کنیم. نگاه ما رو به آینده است. بنابراین باید برای رسیدن به این مقصود تلاش کنیم. بعد از آن مردم، منافع و احساساتشان تعیین کننده این خواهند بود که ما باید چه رابطه ای با این کشورها داشته باشیم. در نهایت، ما با مردم روبرو هستیم و بحث فقط درباره حکومت ها نیست. ترکیه ۷۰ یا بیش از ۷۰ میلیون نفر جمعیت دارد و بسیاری از آنها مخالف اردوغان هستند. بسیاری از آنها آنچه را که در سوریه اتفاق می افتد درک می کنند و می دانند اگر آتشی در سوریه هست، همین آتش بعدها ترکیه را خواهد سوزاند.


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 9 آذر 1394برچسب:, | 12:40 | نویسنده : یاسین |
 
نشست خبری فرمانده نیروی دریایی ارتش
 

 

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ناوگروه ۳۷ نیروی دریایی ارتش (شامل ناوهای تنب و الوند) دهم آذرماه اعزام می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در نشست خبری که به مناسبت هفته نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در ستاد این نیرو برگزار شد، اظهار داشت: رزمایش بزرگ دریایی «ولایت ۹۴» در سه ماهه آخر سال به انجام خواهد رسید.

وی در خصوص شلیک موشک‌های روسی از دریای خزر به سوریه، گفت: ۲۰ درصد از دریای خزر که دست ماست به طور کامل رصد می‌شود و هیچ‌گونه پرتابی از این منطقه صورت نگرفته است و ما برای هر گونه اقدامی آمادگی داریم. همچنین اجازه ورود هیچ کشتی نظامی به این ۲۰ درصد را نمی‌دهیم.

برنامه‌ای برای اعزام ناو جنگی به سوریه نداریم

فرمانده نیروی دریایی ارتش در خصوص اعزام ناو جنگی جمهوری اسلامی ایران به سوریه، ادامه داد: برنامه‌ای برای اعزام ناو جنگی به سوریه نداریم اما هر گونه آمادگی در این زمینه وجود دارد.

سیاری از بازگشت ناو گروه سی و ششم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به آب‌های سرزمینی خبر داد و افزود: دهم آذر ماه ناوگروه سی و هفتم نیروی دریایی ارتش به منطقه عزیمت خواهد کرد. تا به امروز ۷۰۰ هزار کیلومتر دریانوردی کرده‌ایم و ۲۵۰۰ روز دریانوردی در مناطق آزاد جهانی داشته‌ایم.

ناو گروه ۳۷ نداجا متشکل از ناو تنب و الوند ۱۰ آذر اعزام می شود

در ادامه سیاری در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه ناو گروه سی و هفتم نیروی دریایی ارتش که قرار است دهم آذر ماه به آب‌های آزاد اعزام شود، متشکل از چه ناو و ناوشکنی است؟ گفت: ناو گروه سی و هفتم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران متشکل از ناو نیروبر جمهوری اسلامی ایران (تنب) و ناوشکن جمهوری اسلامی ایران (الوند) خواهد بود.

بنا بر این گزارش، ناو گروه سی و ششم نیروی دریایی ارتش متشکل از ناو بوشهر و ناوشکن جماران حدود سه ماه پیش به آب‌های آزاد اعزام شده بود.

وی با اشاره به عملکرد ناو گروهی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: تاکنون ۳۳۲۵ فروند پشتیبانی داشته‌ایم و ۲۰۰ مورد درگیری نیز با دزدان دریایی صورت گرفته است. همچنین ۲۲ مورد کمک به کشتی‌های کشورهای خارجی رسانده‌ایم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه در ۱۰ ماه گذشته، ۱۲ تمرین و رزمایش داشته‌ایم، گفت: رزمایش «امنیت پایدار»، رزمایش تخصصی «ناوشکن»، رزمایش تخصصی «جنگ‌های الکترونیک»، رزمایش تخصصی «پرتاب اژدر»، رزمایش تخصصی «پرتاب موشک»، رزمایش تخصصی «زیردریایی» و عملیات ویژه از جمله این رزمایش‌ها است.

 


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 9 آذر 1394برچسب:, | 12:38 | نویسنده : یاسین |

 

ما به آمریکایی‌ها بدبینیم و هیچ اعتمادی به آنان نداریم، دولت آمریکا غیرقابل اعتماد ،خودبرتربین ، غیرمنطقی و عهدشکن است.

برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 9 آذر 1394برچسب:, | 12:34 | نویسنده : یاسین |

مله جنگنده‌ها به پایگاه هوایی شبیه‌سازی شده کشور متخاصم و توجه به جزئیات آن را باید از مهم ترین اقدامات رزمایش اخیر نیروی هوایی ارتش دانست که پیام صریحی بود به دشمنان جمهوری اسلامی ایران در منطقه.

پنجمین رزمایش هوایی «فداییان حریم ولایت» با محوریت پایگاه هشتم شکاری اصفهان و با حضور اسکادرانهای پروازی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مدت 2 روز به مرحله اجرا در آمد.در این تمرین گسترده هوایی، انواع جنگنده های شکاری بمب افکن و رهگیر، هواپیماهای ترابری سنگین و متوسط، سوخت رسان، ارتباطی، شناسایی، بالگردها و هواپیماهای بدون سرنشین حضور داشتند و با اجرای 3 مرحله عملیاتی متفاوت شامل «گسترش و شناسایی منطقه درگیری»، «تمرین درگیری هوایی، شلیک تسلیحات هوا به سطح و پدافند غیرعامل» و نهایتا «بازگشت به پایگاه مبدا» بخشی از توان رزمی نهاجا را به نمایش گذاشتند.

 


برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 9 آذر 1394برچسب:, | 12:33 | نویسنده : یاسین |
.: Weblog Themes By RoozGozar.com :.

  • قالب وبلاگ
  • اس ام اس
  • گالری عکس